Nog nen nieuwen…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nog nen nieuwen…

• Maker
    Discussie
  • Hallo allen,

Uiteraard een P. liefhebber, maar mijn smaak blijft dan wel bij de klassieke 911 maw vanaf de 3.0sc tot 964, enkel coupé modellen. :mrgreen:
    Heb uiteraard al verschillende modellen en jaartallen gehad, want eens gebeten…

Af en toe heb ik eens iets dat ik van de hand wil doen, (meest onderdelen weliswaar) dus zal dan waarschijnlijk ook wel regelmatig een ad plaatsen.

Hopelijk hebben we wat aan mekaar 😉

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • PB

LOL @ Remmel

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/s3d_med_mix_100-372.gif[/IMG]

Ook welkom, ben ook een nieuweling hier op het forum.

Hij gaat eerst wat onderdelen verkopen om een camera te kunnen betalen :mrgreen:

Niettemin: welkom! :drink:

Welkom!

Waar blijven die foto’s toch?………………… :sarcastisch

welkom, heb je foto’s van de P ‘s ? ben benieuwd 😆

XXX

Hier zie weer een zieltje meer, welkom.
                  Welgemeend van een Targatje :engeltje:

[quote=”Blindstra” post=89232]Welkom. Uw voorkeur voor enkel coupe modellen delen wij.[/quote]

Alsook bedankt, :drink:

[quote=”911-lover” post=89172]Welkom hier .
                      Je schrijft dat je al meerdere Porsche gehda hebt dus zien we hier graag fotootjes van verschijnen .[/quote]

Dank u, inderdaad, hmmm dit kan ik me wel voorstellen… 😉

[quote=”funny” post=89161]Den Noah is hier ook .Welkom .
                        Ik hoop dat je ons forum niet enkel gaat zien als een verkoopsite .

Je geeft ons een voorstelling maar heel summier .Hopelijk geen 2de of meerdere account .[/quote]

Hallo, dank u… absoluut niet hoor, en betreft de summiere voorstelling, i’m as neutral as Zwitserland. 😉

Welkom. Uw voorkeur voor enkel coupe modellen delen wij.

Welkom hier .
                            Je schrijft dat je al meerdere Porsche gehda hebt dus zien we hier graag fotootjes van verschijnen .

Anoniem

Den Noah is hier ook .Welkom .
                              Ik hoop dat je ons forum niet enkel gaat zien als een verkoopsite .

Je geeft ons een voorstelling maar heel summier .Hopelijk geen 2de of meerdere account .

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.