Nog niet te koop, maar kans bestaat – interesse ?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Nog niet te koop, maar kans bestaat – interesse ?

• Maker
    Discussie
  • Zoals al ns vermeld in andere topic…Het zou dus kunnen dat mn SC van december 1981 (model 82) toch te koop komt (nu nog niet). Ja kheb m nog maar één maand, maar door scheiding draaien de zaken toch anders uit dan voorzien.
    Effe duidelijk stellen, geen excuses om “kat in een zak” te verkopen. Normaal ging ie niet weg…verre van. Het is mn eerste oldtimer P.
    Wagen is binnen en buiten zeer mooi voor zn 31jaar ! Probleemloos gekeurd voor dagelijks gebruik begin januari 2012
    Heeft olielek, kga bestek laten opmaken en prijs naderhand bepalen
    Mocht er al interesse zijn…let me know

Attachments:
    • 005_2012-03-09.JPG
    • 074_2012-03-09.JPG
    • 006.JPG
4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
    • luister naar Reys, ik ging mijn porsche ook verkopen na een zwaar ongeval … gelukkig dat sommigen dat hier op het forum uit mijn kop gepraat hebben :respect2:

Niet echt mijn stijl (kleur???), jammer.

Anoniem

Mag ik mij moeien?
          Heb ooit ook mijn lieveling verkocht na/door scheiding! Moment van onbezonnenheid, was helemaal niet nodig dus stom stom stom stom stom!
          Bezin voor ge begint!

Afhankelijk van de prijs heb ik misschien interesse, uiteraard dan zonder de herstelling van het olielek aangezien ik dat hier zelf kan herstellen…

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.