nog niet voorgesteld?

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! nog niet voorgesteld?

• Maker
    Discussie
  • Hallo Porschevrienden,

Gisteren kreeg ik de vraag of ik mij niet even wilde voorstellen. Nu dacht ik, dat ik dat al gedaan had. In het andere geval is die vraag volledig correct.
    Goed, ik was tot gisteren de gelukkige bezitter van een porsche 993 Targa. Inmiddels verkocht, maar nog steeds verliefd (je kunt ook verliefd zijn als je bijna 60 wordt 😀 Alleen mijn vrouw begrijpt daar niets van.
    Ik ben nu naarstig op zoek naar een volgende 993 en wel een 2S of een 4S. Ik houd jullie op de hoogte.
    jan

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Welkom ook van hier uit en ben benieuwd naar de nieuwe keuze :respekt:

Ook van hieruit van harte welkom geheten op dit forum . :drink:

Wim

Jan welkom op het forum, en de zoektocht kan ook al leuk zijn.

welkom Jan, succes met je zoektocht naar je nieuwe “liefde”

PB

XXX

Hallo Jan, mooie keuze trouwens een 993, één van mijn favorieten.
                Spijtig genoeg nog niet als oldtimer in te schrijven :engeltje:

welkom op het forum, heb je nog foto’s van de 993 targa ?
                  Er staat hier op het forum een 993 te koop 😆

Dag Jan welkom hier ,en zo hebben we het graag ,een korte voorstelling .Tenslotte als we ergens binnen komen stellen we ons ook even voor .
                    En nog verliefd zijn op je 60- ste daar is niets verkeerd mee ,allez in sommige gevallen toch. 😉
                    Op dit ogenblik is de vraag naar een 993S of 4s niet bij te houden .Gewoon gaan voor een S ,is iets zeldzamer en rijdt aangenamer zonder de 4 wielaandrijving .
                    Groeten Funny .

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.