Home › Forum › Zeverhoekje › Nog uurwerk liefhebbers hier?
- Dit onderwerp bevat 213 reacties, 60 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 2 maanden geleden door RS Evo.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Met dat dit topic nu ineens weer vanuit het stof gehaald is. Mijn zoektocht heb ik toen afgesloten met een bezoek aan de Porsche Design winkel in Roermond Outlet. Heeft wel een tijd geduurd (werd naar de fabriek gestuurd) en een flinke duit gekost omdat ze bij het nazicht ontdekt hadden dat het horloge niet meer waterdicht of zo was. Ze hebben me wel gebeld om het te vertellen zodat ik het eventueel bij de rubberen band kon houden. Een slordige 500Euro later had ik m’n DW weer (daily watch)… Moet niet te dikwijls meer gebeuren.Bij die shop waren ze anders wel behulpzaam dus ik raad hen niet af.
Production of the Porsche Design Chronograph 911 Turbo S Exclusive Series
Klopt, Juweliers Franssen zijn ook Porsche liefhebbers.
En daarbij zijn het nog eens toffe mensen ook :up:En ze waren inderdaad aanwezig met hun 997 Targa 4S op de Bloesemrit te Alken in mei dit jaar via vrienden van mij. Zijn geen PFB-ers voor zover ik weet.
Als ze kunnen , zouden ze volgend jaar wederom deelnemen aan de rit.Hier ook tevreden klant van bovengenoemde juwelier.
Wist niet dat ze P- rijders zijn.
Was begin dit jaar de lenterit in Alken door TGeert.
Was een blauwe 997 met Franse platen… :engeltje:Allez?
Maar Alken? Wanneer was dat?
Zit die hier ook op het forum?Juwelier met zeer goede reputatie hier in Hasselt.
Trouwens ook een Porsche rijder en was aanwezig in Alken… 😀Is Franssen in Hasselt een betrouwbaar adres? Ik heb gezien dat ze Meistersinger verkopen en daar zit ik dan op te verlekkeren…zo eentje met maar 1 wijzer…
Bij Franssen in Hasselt kan je terecht, regio Brussel dat moet ik eens nakijken.
Bedankt Stef, ik zal eens bij een PC langsgaan. Altijd tof, nu heb ik een excuus… Nu jij de garantie aanhaalde, ben ik eens gaan kijken hoe dat zat maar blijkbaar is het maar 2 jaar en is de garantiekaart gedateerd op 31/05/2012.
Ik woon in de buurt van Leuven joebarreke…
Bij een Porsche center kan je die normaal wel bestellen
Kwaliteit van die rubber is wel niet denderend. Heb een soortgelijke P horloge gehad met ongeveer zelfde bandje. Twee keer laten vervangen in garantie, gewoon via PCA. tweede keer zelfs nieuwe horloge gekregen wegens vergissing. Gezien ik ze niet meer droeg, om het bandje te sparen, maar verkocht.
Praktische vraag… er is een barstje gekomen in de rubber strap van mijn P6340. Ik ben aan het zoeken waar ik eventueel een nieuwe strap kan kopen. Dat blijkt niet zo simpel te zijn. Ik vind enkel wat ‘duistere’ sites met foto’s waar Chinese tekens in de watermark van de foto zichtbaar zijn. Het liefst zou ik een originele strap kopen.
Weet er iemand een juwelier die daar aan kan komen? Als ik op De Porsche Design site naar winkels zoek, kom ik enkel opticiens tegen…
Dit is het model BTW.
http://www.chrono24.com/en/porschedesign/p6340-flat-6-six-automatic-chronograph–id2544615.htmDe collectie verder uitdunnend, en voor mezelf uitmakend dat ik toch niet zo’n “echte” klokjespersoon ben hierbij te koop: mijn Monaco Gulf van Tag Heuer
Horloge is in perfecte staat, met boekjes, certificaten, doos etc… allemaal erbij.
Gemiddelde prijs online is zo’n 4500 Euro, wat ik er dan ook graag zou voor krijgen. Online heb je ‘t risico van bedot te worden, een goedkope Chinese imitatie toegestuurd te krijgen, klokje die niet is zoals beschreven etc… Deze kan je komen bekijken en zien of ze al dan niet aan de verwachtingen voldoet, de Watch-Winder die ik er voor gekocht had krijg je er gratis bij (met nog plaats voor ‘n extra horloge). :salut:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.