Nog uurwerk liefhebbers hier?

Home Forum Zeverhoekje Nog uurwerk liefhebbers hier?

• Maker
    Discussie

• Bruno
    Deelnemer

Zelf ben ik gek van mooie uurwerken en vroeg me af of er nog andere mensen hier ook fan waren van mooi “mecanieken” :bump:

image-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 213)
      • Hier mijne tic tac van het vrouwke gekregen :happydance:
        image-10.jpg

image-11.jpg

image-12.jpg

Hier mijne tic tac van het vrouwke gekregen :happydance:
          image-10.jpg

image-11.jpg

image-12.jpg

De yachtmaster is van mij reeds bedankt voor de korte samenwerking, viel toch iets kleiner uit…..

Dus een ander klokkie :-), de staal versie 116334 reeds gehad en zit fantastisch. Dus deze is iets ‘klassieker’ maar kan ook weer zeer sportief ref 116333 black roman dial

image-15.jpg

De yachtmaster is van mij reeds bedankt voor de korte samenwerking, viel toch iets kleiner uit…..

Dus een ander klokkie :-), de staal versie 116334 reeds gehad en zit fantastisch. Dus deze is iets ‘klassieker’ maar kan ook weer zeer sportief ref 116333 black roman dial

image-15.jpg

‘t is al opgelost door Coertel in het Empire Shopping Center :up:
                ze kregen het zo ook niet los dus hebben het even moeten warmstoken :mrgreen:

‘t is al opgelost door Coertel in het Empire Shopping Center :up:
                  ze kregen het zo ook niet los dus hebben het even moeten warmstoken :mrgreen:

Voor de kenners heb een paar Anonimo’s, van dezelfde makers als het oorspronkelijke Panerai alvorens het werd overgenomen door de Richemont groep

Diegene die ik heb: de Marlin 10 year anniversary:

image-63.jpg

image-64.jpg

En ook de deze, de San Marco, hier gedragen door Tom Cruise:

image-66.jpg

Attachments:
                    • image-65.jpg

Voor de kenners heb een paar Anonimo’s, van dezelfde makers als het oorspronkelijke Panerai alvorens het werd overgenomen door de Richemont groep

Diegene die ik heb: de Marlin 10 year anniversary:

image-63.jpg

image-64.jpg

En ook de deze, de San Marco, hier gedragen door Tom Cruise:

image-66.jpg

Attachments:
                      • image-65.jpg

Gewoon effe bij tensen binnen gaan.

Gewoon effe bij tensen binnen gaan.

Thx Dirk 😉

Ja, normaal gezien pas ik zelf de bandjes aan, maar een link pin ter hoogte van de fliplock zelf
                            zit ietsje vaster dan ik had verwacht en ‘k kan er zelf niet genoeg kracht opzetten om hem los te krijgen.
                            (en heb dan maar op tijd gestopt met proberen voordat het kopje zelf volledig om zeep was…)

Thx Dirk 😉

Ja, normaal gezien pas ik zelf de bandjes aan, maar een link pin ter hoogte van de fliplock zelf
                              zit ietsje vaster dan ik had verwacht en ‘k kan er zelf niet genoeg kracht opzetten om hem los te krijgen.
                              (en heb dan maar op tijd gestopt met proberen voordat het kopje zelf volledig om zeep was…)

ik doe veel herstellingswerk (ook aan m’n horloges) zelf en haal daarvoor het materiaal bij een groothandel vlakbij het centraal station die verkoopt ook gewoon OTC aan particulieren: EST, simonsstraat 12 antwerpen Tel 03/233.23.23

EDIT: ik merk net dat ze ook gesloten zijn onder de middag tss 12u en 13u maar mss al ‘s ochtends eens langs gaan voor je werk
                                Open van 8.00 tor 12.00 h en van 13.00 tot 17.00 h Vrijdag tot 15.00h

ik doe veel herstellingswerk (ook aan m’n horloges) zelf en haal daarvoor het materiaal bij een groothandel vlakbij het centraal station die verkoopt ook gewoon OTC aan particulieren: EST, simonsstraat 12 antwerpen Tel 03/233.23.23

EDIT: ik merk net dat ze ook gesloten zijn onder de middag tss 12u en 13u maar mss al ‘s ochtends eens langs gaan voor je werk
                                  Open van 8.00 tor 12.00 h en van 13.00 tot 17.00 h Vrijdag tot 15.00h

Kent er iemand trouwens een goede horlogemaker in het Antwerpse?
                                    (buiten Slaets want zij zijn tijdens mn middagpauze niet open en sluiten op het moment dat ik stop met werken)

Zou graag deze aanschaffen voor m’n Yachtmaster:
                                    http://www.strapboutique.com/ProductDetails.asp?ProductCode=NATOmartini

(kleurtjes zijn een beetje assorti)

Maar was gisteren bij Jan Maes gestopt omdat m’n bandje een extra schakel moet krijgen ter
                                    hoogte van de fliplock (ben ondertussen een beetje verdikt..) en zij wouden er niet aan beginnen…

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 213)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.