Nog uurwerk liefhebbers hier?

Home Forum Zeverhoekje Nog uurwerk liefhebbers hier?

• Maker
    Discussie
  • Zelf ben ik gek van mooie uurwerken en vroeg me af of er nog andere mensen hier ook fan waren van mooi “mecanieken” :bump:

image-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 213)
    • Ook al een flinke tijd een horlogeliefhebber. Loop nu dagelijks met een Tissot Couturier om de pols omdat ik een grote aankoop maar blijf uitstellen, mijn voorkeur wilt wel eens wisselen tussen een Navitimer en Speedmaster Professional. Keuzes, keuzes…

Voor de zomer zoek ik nu een sportievere horloge die wel tegen een stootje en wat zwembadwater kan en makkelijk afwasbaar is. Ik lees, op onder andere watchuseek, héél wat positief over de Black Mako van Orient: degelijke automaat tot 200m… Bovendien online aan te schaffen voor 109 euro (!). Iemand hier ervaring mee of hebben jullie andere voorstellen voor een leuke zomerse klok die sportief toch deftig is?

Voor de kenners:
        mijn daily is een Van Esser A-one white gold…

is idd een mooie!!

watches @ Le Mans 2015

Nice watch

deze 2 jaar geleden aangekocht bij amazon Duitsland,zeer tevreden over.
                  Klarstein St.Gallen-Deux Uhrenbeweger

Klarstein-St.Gallen-Premium-Uhrenvitrin.png

Ik heb altijd kubik gehad, vind ik top! Kan je ook instellen op calber indien nodig!

Hier ook een redelijke verslaving… 🙁
                      Sedert vorig jaar verliefd geworden op de automatische uurwerken!

Van mijn vrouwtje vorige zomer mijn eerste als kado, een Meistersinger n°3, heel leuk met 1 wijzer…

2 weken terug aan de etalage van een juwelier bij ons die uitverkoopt wegens verbouwingen mijnoog laten vallen op een Bell & Ross, kon niet weerstaan 🙂

Iemand ervaring met een goede watchwinder? Liefst voor 2 uurwerken?

Groeten

Attachments:
                      • image-2.jpg
                      • image-3.jpg

mooi horloge,met één van de zo niet het beste binnenwerk dat er bestaat.
                        voor de leken onder ons,dit zit er onder de wijzerplaat.
                        audemars-piguet-calibre-3120.jpg

Vandaag een duikertje erbij
                          De AP 15703st met het fantastische Caliber uit de 15300st, cal 3120

image-10.jpg

nope,Jason draagt meestal een gouden luminor marina.
                            die van mij is een bronzen luminor submersible.

De panerai links, is dat dezelfde als jason plato?
                              Heel mooie en gebalanceerde collectie!

ik geef het toe,het is een verslaving.

100_0694.jpg

Ik ben nog op zoek naar ééntje 🙂

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 213)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.