Nog uurwerk liefhebbers hier?

Home Forum Zeverhoekje Nog uurwerk liefhebbers hier?

• Maker
    Discussie
  • Zelf ben ik gek van mooie uurwerken en vroeg me af of er nog andere mensen hier ook fan waren van mooi “mecanieken” :bump:

image-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 213)
    • Inderdaad, Ducdirk, heel mooi, is het een automaat of met batterijen?

Na veel wikken en wegen toch de knoop doorgehakt
        Nog effe wachten tot ie geleverd word….

image-2-3-4-5-6-7.jpg

image-2-3-4-5-6-7-8.jpg

XXX

Oe, mooi klokje Dirk 😀

Ik kon het weeral eens niet laten, nog eentje toegevoegd aan mijn collectie.
            Ik ga er toch ook eens enkele moeten verkopen, want ik kan ze toch onmogelijk allemaal dragen …

Gisteren de nwe prijslijst ontvangen van Rolex en alle klokken gaan gemiddeld met een dikke 5% de hoogte in (vorig jaar idem) deze is geldig vanaf 01/02/2016

De Rolex daytona zal in witgoud en geelgoud met lederband niet meer gemaakt worden, deze zullen waarschijnlijk in maart op BazelWorld (DE horlogebeurs, beetje zoals Genève voor de autos) hun opvolgers daar krijgen voorgesteld. Verwacht is ook de nwe staal daytona (nu. 11.000€ kost) met keramische bezel, prijs speculeert men richting van 15.000€

Heb me ook nog eens laten verleiden …

Porsche.chronograaf-sport-classic-silver-edition-1-605.png
                  Heb me net deze aangeschaft ! :happydance:

Chronograaf – Sport Classic – Silver Edition

Klassiek sportief Porsche horloge met chronograaf uit de Sport Classic serie. Dit stoere horloge met 13 ‘jewels’, heeft naast een tijds- en datumaanduiding ook een stopwatchfunctie met tussentijdsmeting en een tachymeter. Door het extra harde saffierglas met anti-reflectie coating en de Super-LumiNova wijzers, heeft u onbelemmerd zicht op de tijd.
                  De zilverkleurige kast is gemaakt van gehard aluminium, heeft een satijn finish en is waterdicht tot 50 meter. De zilveren wijzerplaat met ‘sun-brushed’ effect, heeft speelse rode accenten. De donkergrijze band is van rubber en heeft een sluiting van roestvrij staal. Het ‘Porsche’ logo komt terug op de sluiting.

Is dat dan voor een originele uit de seventies? Of voor die remakes van de laatste jaren?

(ik dacht dat de originele post van Bones er ook ging bijstaan, over de 5000 Euro voor bekraste TH Monaco’s op interclassics, daar is het namelijk een reactie op)

Stuur gerust door wat je wenst!

PDS

Prachtige klokken Marc ! :up:

Ik zou ook nog wel eens iets willen bijkopen, naast de Breitling. :think:

Heb je een bericht gestuurd met de nodige info

Die Franck Müller vind ik prachtig.
                            Waar heb je die gekocht? Zijn er verdelers hier in België of heb je die via het internet gekocht?
                            In welke prijsklasse zit dit juweeltje?
                            Liefst via PM, tenzij je vindt dat ik wat indiscreet ben.

De geelgouden daytona heeft nogal snel plaatst gemaakt in de collectie, net zoals de yachtmaster en de breitling…..
                              De kerstnieuwtjes zijn nu de 116519 daytona cal 4130 en de Franck muller Casablanca ref 5850
                              Vooral bij Franck Muller weten ze wat een doos is :applaus:

image-2-3-4.jpg

image-2-3-4-5.jpg

image-2-3-4-5-6.jpg

Inderdaad wel off-topic maar heb een capri steeds een mooie verschijning gevonden.Mijn toenmalig schoonvader reed met een capri en ik was helemaal weg van deze wagen. Vind dat nog steeds, een mooie oltimer ondertussen.
                                Grts floere

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 213)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.