Nog uurwerk liefhebbers hier?

Home Forum Zeverhoekje Nog uurwerk liefhebbers hier?

• Maker
    Discussie
  • Zelf ben ik gek van mooie uurwerken en vroeg me af of er nog andere mensen hier ook fan waren van mooi “mecanieken” :bump:

image-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 213)
    • Voor mij deze graag…

TagMonacoonPorsche02.jpg

0

[hide] jawel , belgische design met zwitsers raderwerk ; zeer mooi ❗ [/hide]

0

[hide] jawel , belgische design met zwitsers raderwerk ; zeer mooi ❗ [/hide]

0

Belgisch design met Zwitsers hart en maar 55 stuks per model/uitvoering

staat ook nog op mijn verlanglijstje, al efkes 😉

0

Belgisch design met Zwitsers hart en maar 55 stuks per model/uitvoering

staat ook nog op mijn verlanglijstje, al efkes 😉

0

[hide] Deze is mijn favoriet uurwerk [/hide]

42_c10_137.png

0

[hide] Deze is mijn favoriet uurwerk [/hide]

42_c10_137.png

0

Porsche Design’s Chronograph Titanium Limited Edition

0

Porsche Design’s Chronograph Titanium Limited Edition

0

Sinds vorig weekend is ie eindelijk terug, de daytona 116518 met cal.4130 :happydance:

IMG_4055.JPG

IMG_4054.JPG

0

Ghost… Is een beetje zoals vragen of je op Kapaza goeie zaken kan doen….

Absoluut, verkoper checken, historiek en reputatie, fysieke winkel al dan niet, erkend merkverdeler al dan niet… indien minste twijfel… Afblijven. Meer info opvragen, detailfoto’s, garantie etc etc…. Maar je kan er wel soms een goeie deal doen.

Mijn keuze is trouwens finaal hierop gevallen… Beetje als 911-passie…. Uiteindelijk altijd terug bij old time favorites…kleine collectie uitbouwen, bij één merk en model blijven, zoveel mogelijk varianten 🙂

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14.jpg

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15.jpg

Vult immers mooi aan bij deze :

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16.jpg

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17.jpg

0

Ik heb dus al lang zin in een Porsche Disign P 6530 Heritage in titanium.

Echter de prijs is € 4440 wat hoog voor een horloge die ik ook echt wil gaan dragen.

Nu vind ik eerder toevallig deze horloges ook nieuw terug op de site chrono 24 vanaf € 2500.
                            Is dit betrouwbaar?

0

Ziet er top uit :up:

0

Zelf ook liefhebber van mechanische klokjes.

Voorliefde voor Retro modellen en echte vintage horloges…en Breitling…

Zo heb ik in mijn collectie, naast JR Diverscope, Vintage goede JLC, Vintage gouden Titus, enkel Vintage Omega’s… 3 Breitlings:

-Diver Watch: Beriting Superocean Herigare (limited edition)
                                -Pilot Watch: Vintage Breitling Navitimer 1806 – Specialleke van de Irakese luchtmacht, dus echt gediend als pilotenhorloge..
                                -Drivers Watch: Vintage Breitling Bullhead Pult / Pupitre…

Met wat spijt ga ik van deze laatste nu afscheid nemen om wat budget vrij te maken voor ander klokje om mijn lijstje (Panerai of TH Monaco) Staan er nog wel op maar zal één van deze twee worden denk ik 😉

De Bullhead staat nu op Kapaza met wat meer foto’s dan hier

2015-09-1316.05.01(Large).jpg

L1090430(Large).JPG

0

Chopard Superfast Chrono Porsche 919 Mark Webber

Chopard-Superfast-Chrono-Porsche-919-Mark-Webber-Watch.jpg

0
                                15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 213)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.