Nog uurwerk liefhebbers hier?

Home Forum Zeverhoekje Nog uurwerk liefhebbers hier?

• Maker
    Discussie
  • Zelf ben ik gek van mooie uurwerken en vroeg me af of er nog andere mensen hier ook fan waren van mooi “mecanieken” :bump:

image-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 213)
    • Hallo,

Enkele maanden terug een Bell & Ross gekocht (WW1-97 reserve de marche).
      Super tevreden over, toen ik het in de etalage zag staan, was ik onmiddellijk verliefd :-p

Mooie, grote kop wat ik persoonlijk heel mooi vind.

Groeten,

Olivier

0

Mijn dagelijkse, de gematteerde bovenkant is gevoeliger voor krasjes dan een sub of gmt (keramisch) maar deze heeft die mooi blauwe plaat.
        daily.JPG

Om af te wisselen, de sub single red is een ft first van 1973. De kleine goude is een 6565 van 1955 met single red line
        4musketiers.JPG

0

stratonwatches.jpg

straton watches for drivers: read more

0

Gebaseerd op persoonlijke ervaring geef ik je gelijk wat dat plexiglas betreft. Ik vind dat misschien wel het grootste minpunt aan de Monaco owv de gevoeligheid.
            Leer is zeker geen goed idee als je van plan bent te zweten…

Geen persoonlijke ervaring met Bell & Ross maar vindt ze wel zeer cool en origineel.

0

[hide] @pvdw: Bell&Ross :applaus:
              Heb er zelf geen, maar vind ze wel bloedmooi[/hide]

0

de Porsche Design P’6780 Diver • Gear Patrol kan zeker tegen wat vocht en een stootje 😉

[IMG size=450]http://i1228.photobucket.com/albums/ee451/kovacs22/PorscheDesignP6780Diveri.jpg[/IMG]

beschikbaar in titanium of volledig zwarte uitvoering

0
                PDS

Ik heb deze, maar dan met witte wijzerplaat 8)

Breitling_for_Bentley_Motors.jpg

0

Zit zelf ook te zoeken naar een extra klokje…moet tegen sportief gebruik kunnen en bij voorkeur geen lederen band, heb een Grand Carrera RS2 met lederen band dus dacht ik aan een Monaco heuer re-Edition echter het plexiglas schrikt me wat af, nu m’n oog laten vallen op een Bell & Ross
                    Iemand ervaring mee ?

0

promo voor de chopard superfast door Jacky Ickx

https://youtu.be/2yzE43cn6N0

0
                      XXX

Hmm deepee, TAG Heuer Monaco, mijn favoriet…
                        Ga dan ineens voor deze, moeten we misschien ook eens vragen aan TAG om er eentje voor PFB te maken 😯 maar dan niet beperken tot 55 stuks, anders moeten we erom vechten :what:

Tag55POCA.jpg

0
                        XXX

Hmm deepee, TAG Heuer Monaco, mijn favoriet…
                          Ga dan ineens voor deze, moeten we misschien ook eens vragen aan TAG om er eentje voor PFB te maken 😯 maar dan niet beperken tot 55 stuks, anders moeten we erom vechten :what:

Tag55POCA.jpg

0

356watch.jpg

0

356watch.jpg

0

Hier nog een liefhebber!! Tot spijt van m’n vrouw :happy: :happydance:

0

Hier nog een liefhebber!! Tot spijt van m’n vrouw :happy: :happydance:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 213)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.