Nog zo’n maloot als ik.

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Nog zo’n maloot als ik.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Sorry Wim, maar ik denk dat deze man NOG zotter is dan jij :mrgreen:

Hopelijk is de techniek meer betrouwbaar dan de auto van mijn buurman; kocht een Alfa 33 nieuw en stond dag 2 al in panne !

technische ombouw: respect! Het uitzicht…? hmmm…. Dat houden we in beraad… :sarcastisch

[quote=”PatrickB” post=100937][IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/ed563f26c57c65c471e5c860a9f37df0_view.jpg[/IMG]
            Respect voor het werk, maar iets teveel luchtinlaten langs alle kanten. :wtf:[/quote]

Verleden jaar gezien en gesproken te LANDGRAAF

:puke: :puke: Wat een lelijke bak 😕

Ieder zijn smaak zeker 😉

Knap werk en mijn twee favoriete merken bij elkaar gebracht :drink:

Wim

[quote=”Mushroom” post=100938]Hoe zit’t met de jouwe Wim?[/quote]

Zijn er aan bezig, en zit schot in.
                  Zal binnenkort weer wel wat vorderingen plaatsen.

mooie bak en prachtig werk

Idd, misschien vooraan iets teveel luchtinlaten, maar van vooraan gefilmd komt hij wel over als een 911 zo. Die zij-inlaatjes hebben wel iets.
                      Heeft daar wel een probleempje met één van de tellers als hij over die spoorweg rijdt. Naaldje gaat nogal flink heen en weer…

Hoe zit’t met de jouwe Wim?

PB

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/ed563f26c57c65c471e5c860a9f37df0_view.jpg[/IMG]
                        Respect voor het werk, maar iets teveel luchtinlaten langs alle kanten. :wtf:

De man heeft knap werk geleverd .

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.