nooit gedacht

• Maker
    Discussie
  • ik heb nog nooit zoveel plezier beleeft aan autorijden,heb nochtans al wat auto’s gehad.
    ik rijdt nu bijna 2 weken met mijn cayman en ik kan er geen genoeg van krijgen,zelfs als ik een vrije dag heb en eigenlijk nergens moet zijn kan ik het niet laten om nog eens een ritje te maken
    mijn broer die al jaren porsche rijder is heeft mij altijd verteld welk uniek gevoel dit geeft
    wel ik moet hem nu groot gelijk geven 😆 😆 😆

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • dixie
      punt 1: stres is een killer, kom maar op 1 plaats tot rust dat is in mijn auto
      punt 2: men vrouw heeft er al 2 maal naar gekeken en 1 maal ingezeten,goed begin hé 😳
      en dixie ze hebben allemaal geen leven zo als u hé maat, beetje aanwezig zijn op uw werk en de rest van de tijd een beetje toeren met uw turbo 8) 8) 8)

Probeer nu uw vrouwke ook nog te overtuigen da hij goe rijd en je bent een gelukkig man hé

wel mee opletten zou ik zeggen wie weet ben je hem dan kwijt en zegt ze kom we wissellen va 😉 😉 n auto en dan ben je zo gelukig niet vrees ik 😉

En apropos,mag je wel heel de dag rondtoeren als je in de ziekenkas bent 🙄
          Als da maar goe afloopt ❓

Probeer nu uw vrouwke ook nog te overtuigen da hij goe rijd en je bent een gelukkig man hé 😀

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.