Nordschleife bezoekjes 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Nordschleife bezoekjes 2011

• Dit onderwerp bevat 38 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Ik zal hier weer een draadje opstarten naar aanleiding van het nieuwe seizoen .
      Als er mensen zijn die richting Nürburg willen gaan , laat het hier even weten (als het niet te kort dag is) zodat misschien anderen die ook willen gaan meekunnen .

Wijzelf zijn zondag geweest daar ineens onverwacht de geplande regeling wegviel .

Hier mijn verslagje
      [quote]We hadden een onverwacht zondagje vrij en besloten voor de eerste keer dit jaar naar de Nordschleife te rijden .
      Al was het hier grauw , het was droog . De webcam van de Nordschleife liet een nat circuit zien en grijze lucht , maar ook daar regende het niet meer .
      De stap werd dus genomen en de 968CS kon zijn eerste grote ritje doen dit jaar .
      De heenrit verliep vlot , op twee flitsen na en onderweg een tiental minuutjes motregen .
      Daar aangekomen was het duidelijk dat het wankele weer vele mensen weerhield . Het was er extreem rustig . Zo rustig heb ik het daar nog nooit gezien .
      Nochthans hebben we het daar steeds droog gehouden en kregen we zelfs van tijd tot tijd de zon te zien .
      We zijn naar verschillende kijkpunten gegaan , hebben in een lokaal restaurantje onze hongerige magen gevuld en hebben zelfs de CS losgelaten op het beruchte circuit .
      Ook de terugrit liep vlot al was het soms erg druk vanwege het einde van het Karnavalverlof . Hopen Belgen met skiboxen op hun dak permanent op het linkervak verhinderden een vlottere terugreis .
      Het was weer een schitterend dagje .

Fotootjes kunnen jullie HIER zien (ook een paar van de CS die ik gevonden heb op het net)
      Enkele teasers

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
    • Anoniem

Ik heb vanmorgen ook ervaren dat ijs.
        Hier in de kempen was de grond ook stevig aan gevroren.
        Mijn Yokohama Advan banden moeten nu echt snel eraf en de winterwielen erop.
        Zal iets voor morgen zijn denk.

Verder inderdaad beter voorkomen dan genezen.
        Met rijmplekken zou ik ook nooit durven door vlammen.

Helaas afgelast .
          Gelukkig kreeg ik deze morgen bericht dat het werd afgelast vanwege dat er op de hele track ijsvorming was .
          Zelfs op de plaatsen waar de zon kon komen zag het wit van het ijs 😥

Daar ter plaatse is het georganiseerd . Hier kunnen we wel iets afspreken om samen te rijden .
            Zoniet rij ik alleen op.

heb foto willen zetten maar lukt niet…te groot… ik probeer nog eens

Bedankt voor de link, heb me er zelf op gevonden 8)

Ik ga regelmatig daar eens rijden en dromen van een GT3 😆

Als het georganiseerd is en ik mag mee ben ik er graag bij ( als het past natuurlijk)

Dinsdag de 15e toeren we nog eens richting Schleife .
                  Er zijn trackdays van Skylimit en DrivingFun .
                  Gaan er nog mensen van hier ❓

We zijn zondag niet geweest daar er (gelukkig op tijd gemeld) een “Rad en Pad” evenement was en het circuit voor vrij rijden enkel tussen 16 en 19u zou open zijn .
                    Daarvoor loonde het voor mijn niet om erheen te rijden .
                    Ik ga geen fietsers fotografferen.
                    Het zal dus voor een ander keertje zijn .

911-lover schrijft:

Zondag gaan we nog eens naar de Nordschleife .
                      Zijn er nog mensen van hier die nog eens willen gaan ?

oops, heb dit draadje nu pas gezien. Ik was er zondag ook en het was mega! Heb 4 rondjes gereden. Zie ook hier: draadje met foto’s van NS op 21/08/2011.

Ring was open van 16 tot 19u en wij (zilveren 996TT en zwarte 997 TT) waren er van ong. 16u30 tot 18u30. Heb juw mooie CS wel niet gezien 🙁

Zondag gaan we nog eens naar de Nordschleife .
                        Zijn er nog mensen van hier die nog eens willen gaan ?

Die heeft er weer enorm van genoten hoor .
                          Hier nog een gevonden fotootje

Magda 😯 8) 😉
                            😀

Anoniem

Foto’s 😯
                              Koen [IMG]http://i56.tinypic.com/15fjb68.gif[/IMG]

Net gevonden .
                                Gisteren gespot op de Schleife

Voor wie het 😉 linkje nog niet kende .
                                  Als iemand naar de Schleife geweest is en erop gereden heeft is de volgende link makkelijk om te zien of er fotootjes van jou op de Schleife zijn gemaakt

http://www.ringportal.nl/kalender

Ik heb geen idee , maar het was wel indrukwekkend .
                                    Volgens mij allemaal ///M3 GTS-en

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.