Nordschleife seizoen 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Nordschleife seizoen 2010

• Maker
    Discussie
  • Misschien een draadje aanmaken voor af te spreken als iemand naar de Schleife gaat .
    Deze is sinds verleden weekend terug open

Wij zijn van plan zondag 11 april te gaan .
    Iemand zin om mee te rijden ❓

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
    • Inderdaad 😉

Zeker weten Bruno

een beetje laat maar de foto’s zijn weer in orde en bedankt voor de prettige dag Koen en Kenny
          voor herhaling vatbaar 😉

Iemand moet zich toch opofferen hé 😉
            En idd een autobus maar deze keer wel gelukkig met een volgwagen erachter
            Thx voor de reactie op de foto’s

Bruno en ik hebben wel gereden, foto’s staan er ook tussen, met dank aan Koen 😉

mooie fotos 😉 vooral die porsches staan er zo mooi op 😉
                niemand zelf gereden?
                zie ik daar nu nen autobus op de ring? 😯

Gelukkig wel 🙂

De link werkt wel é ❗ 😉

Blijkbaar krijg ik ondanks 2 pogingen de foto’s hier niet zichtbaar 😥

Jongens , ook voor mij was het weer een schitterende dag
                        En daar zijn jullie mede verantwoordelijk voor 🙄 😉
                        Het was geweldig en ondaks de grote drukte doordat vandaag ook de DTM gereden werd op de Schleife en het kwakkelweer was er weer heel wat te zien

Enkele teasers kunnen jullie hieronder zien .
                        De rest van de +300 foto’s HIER

@David
                        : ik bezorg je nog een verslagje 😉

Het was inderdaad een toffe dag. Ik heb mij super gemuseerd en ben blij dat ik de kans gekregen heb om de nordschleiffe te ontdekken samen met Bruno en Koen. Nogmaals bedankt ❗
                          Dat ik er misschien wat belabberd uitzag met maar 3 uur te slapen tek ik mij niet aan, ik heb toch niet op mijn eigen gezicht moeten kijken 😆 (Sorry gasten, hopelijk was het niet te erg 🙄 )
                          Het was alleszins voor herhaling vatbaar, maar volgende keer zorg ik dan wel dat ik wat meer uitgeslapen ben. 😉

Grtz,
                          Kenny

het was weer een toffe dag en heb me goed geamuseerd
                            KDC had alleen wat kleine oogjes maar dat was rufie zijn schuld 👿
                            met al zijn jong geweld daar aan de kust 😉
                            foto’s volgen
                            wie eens meewil en de gewoontes van de nordschleife wil kennen moet maar eens meegaan

zie nu pas het bericht 🙁
                              ik probeer volgende keer mee tegaan want zou graag is naar de ring gaan en liefst dan nog in goed gezelschap.
                              op 12november organiseren ze bij skylimit een trackday op de ring en ik overweeg om me in teschrijven,iemand zin om mee tegaan?
                              veel plezier daar morgen liefst geen brokken en laat ons weten hoe het geweest is 😉

Pas toch maar op voor uwen tikker als het vrouwke U gaat verwennen 😉

[b]reys schrijft:

(eigenlijk mag ik niet mee van’t vrouwken, gaat mij verwennen zondag 😉 )[/quote]

profiteer ervan 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.