Home › Forum › Porsche Uitstappen › Nordschleife seizoen 2010
- Dit onderwerp bevat 53 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 5 maanden geleden door Kenny De Clerck.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Vrees ervoor. 1 mei naar Dinslaken.
Dit weekend naar Stuttgart. Moet zien dat de kerk in het midden blijft 😀Mensen die 3 mei gaan? Is op een maandag.
Porsche krijgt zijn ringdoop 🙂Ik had Bruno pas opgemerkt toen ie naar beneden reedt, richting rondpunt (ingang Ring) en daarvoor reedt een citroën ofzo.. dus 🙂
Voor foto’s was het wel niet ideaal… Ik heb aan ‘t rondpunt nog thumbs-up gedaan naar u Bruno! U passagier heeft het gezien denk ik 🙂
Anoniem12 april 2010 om 00:58Ik heb ook een superdagje beleefd, was blij dat ik nog eens ongestoord alle pk’s kon loslaten. Was vooral op de heenweg met den Bruno achter mij echt sensationeel. Dit moeten we idd nog doen…
[quote=”911-lover”:24j5bq8g]Chris , in naam van Magda bedankt dat ze met je wagen mocht meerijden .[/quote]
Tja, ze vroeg het mij ook zo lief, da kon ik niet weigeren é….
Ze heeft er i.i.g. goed van zitten genieten, alhoewel ik op de terugweg wel wat meer heb ingehouden vanwege het verkeer, denk niet dat we nog over de 250 zijn gegaan… 😆Ben nu nog wel benieuwd wat dat rottig flitspaaleke 👿 mij gaat opleveren… 🙄
Wij zijn weer terug van een schitterend dagje Duitsland .
Vandaag afgesproken met Chris en Bruno om samen naar de Nordschleife te rijden.Na de samenkomst aan de grens en Bruno’s prachtmachine bewondert te hebben reden we in een vlot tempo richting Nürburg.
Man wat klinkt die GT3RS mooi .
Daar eerst wat rondgekeken en daar de Schleife gesloten was vanwege een ongeval wilden we wat gaan eten .
Aan de Schleife zelf zat het vol dus dan maar even naar een ander stekje rijden dat Chris kende.Toen we terug aan de Schleife waren was het al 14.45u en was het licht aan het regenen en lichte hagel .
We hebben dus besloten (ook omdat het druk op de baan was) om niet te rijden op het circuit.
In de plaats even langs Brünchen gereden om de racers in actie te zien .
@Rob : Was jij dat met de Cayman ? Volgende keer sneller hé, zodat een oude Sierra die je de weg blokkeert niet moet claxoneren om voorbij te kunnen 😈 😉
Daarna weer lekker huiswaart gekeerd (ik na de zoon eerst thuis gebracht te hebben)
Chris en Bruno (en maat) bedankt voor de leuke dag en goed gezelschap.
Een fotoshoot gaan we zeker nog eens regelen
Chris , in naam van Magda bedankt dat ze met je wagen mocht meerijden .Doen we nog eens over (nadat mijn wagen is binnen geweest en niet meer inhoud)
Fotootjes vinden jullie HIER
Enkele teasers
Vandaag super geamuseerd
ik heb vandaag 800 km gereden met mijn rs zonder geradbraakt uit mijn auto te komen
tussen aachen en keulen effentjes de 290 km/u geraakt en de auto is bijzonder stabiel
aan de nordschleife prachtige auto’s gespot (zie site 911lover)
na overleg met Koen en Chris het niet gewaagd op de ring wegens te druk en weinig ervaring
een witte cayman zien ingehaald worden door een oude Ford sierra en vooral op die cayman een bekend logo 😉
eerlijk gezegd die Ford was een gek
en het belangerijkste :toffe porschefans en prachtige mensen leren kennen zoals de Koen met vriendin en de Chris
😀 D D D@Alex : Wij gaan misschien één rondje doen.
Wel in rustig tempo
Dat zal rond 14u zijn dus opletten .
Bruno en ik (en Chris als die mee een rustig rondje wil doen) zullen bij elkaar blijven .
Zorg voor mooie foto’s hé
😉ik zie het net
jammer ik kan niet . anders was ik er bij .
larsIk ben er morgen ook (zonder Porsche)
Ik zal aan en voor de Karroussel staan voor foto’s 🙂Ik heb Bruno al gecontacteerd.
Maar ik weet nog niet of dit voor hem lukt of dat we ergens onderweg afspreken moest hij een andere route nemen .
10.30u Grensvergang België-Nederland te Maasmechelen op de E314.
Dan rij ik via Heerlen , Aken , Düren tot Kerpen .
Daar Wissel richting Koblenz en dan op de 1 .
Rond 12.30u moeten we daar zijn .
Rond 16.30u moet ik ten allerlaatste vertrekken daar Justin op tijd terug moet.
Je hebt mijn nummer als je kan of niet kan 😉
@Rufie: Essen is weer dik de moeite waard ❗
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.