Not Porsche Related

Home Forum Zeverhoekje Not Porsche Related

• Maker
    Discussie
  • Ik kreeg een e-mail met de voorstelling van de Bentley SUV “EXP 9 F DESIGN CONCEPT”

Klik hier

Wat is jullie idee hierover, toch wel een mooi alternatief voor de Cayenne.
    Maar vermoedelijk zal het prijskaartje 🙁 zijn en de Belgische taksten nog meer 😥 .

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • interieur is mooi, maar buitenkant?! Vooral voorkant?! Ontwerpen heeft te veel naar Star Wars gekeken als kind, en de Death Star in gedachten gehouden voor die luchtopeningen… Als er natuurlijk ook zo’n allesvernietigende straal uitkomt, kan het wel handig zijn om James het verkeer voor je even uit de weg te ruimen… :mrgreen:

Wat een gedrocht 😯 🙁 .

ook niet direct mijn meug… 🙁 vind het er iets over… :mrgreen:

Dit zie ik toch niet snel op mijn oprit staan .Model kan me niet bekoren en daarnaast kan mijn rekening dat niet trekken .
              Waar blijft eigenlijk de Suv van Maserati de Kubang ?

Cayenne Please :engeltje:

op foto is het ook men goesting niet, mss kan hij me in het real life wel bekoren, wie weet 😉

Als hij zwart was. Londen taxi 🙂

Niet mijn smaak.

Lijkt het ongewenste liefdeskind van een Bentley en een Lada Niva.

Wat mij betreft hadden ze die nooit zo dicht bij elkaar mogen parkeren. 🙂

eiikes lelijk

PB

Yummie !

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.