Nu bij Makro : paal voor 45 euro

Home Forum Zeverhoekje Nu bij Makro : paal voor 45 euro

• Maker
    Discussie
  • Heren,

het is het moment om jullie dame te verwennen.
    De Makro heeft momenteel een paal te koop voor 45 euro. Nu kan iedere huisvrouw paaldansen 😀
    Amai, dat gaan daar nogal files worden aan de kassa…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • En dan nog een griet die errond wil dansen 😈 😉

0
      Anoniem

zo eentje komt er in mijn loft 🙂 )
        zal hem maar es gaan halen….
        voor de verlichting, leds errond op de grond…. 🙂 )

0
        Anoniem

[quote=”patje porsche”:12skmd0g]trouwens, hoe verlicht ge best zo een paal ❓ ❓ [/quote]
          Das nochtans héél simpel. Eerst ‘t licht aandoen en de prit uit uw ogen wrijven, dan ziede waar da ge loopt…

0

trouwens, hoe verlicht ge best zo een paal ❓ ❓
            want elke morgen als ik met de vroege sta loop ik daar tegen 😳 😳

0

[quote=”Luke”:8h4y8sp5][quote=”Audiotronics”:8h4y8sp5]De privénummer van Hanne (Troonbeeckx) heb ik wel 😉 [/quote]

das ook al de moeite hoor, zelfs beter dan Tanja…allez, mijn bescheiden mening…;-) ) :-)[/quote]
              veeeel beter…. (vlug typen, voordat m’n vrouw dit ziet… 🙄 🙄 )
              (ze weet wel dat het om te lachen is, maar toch ….)

0

[quote=”Audiotronics”:2yfem5bd]De privénummer van Hanne (Troonbeeckx) heb ik wel 😉 [/quote]

das ook al de moeite hoor, zelfs beter dan Tanja…allez, mijn bescheiden mening…;-) ) 🙂

0

[quote=”patje porsche”:jvj7gok7][quote=”chris_lbr”:jvj7gok7]Tja, bel haar eens, dan weetet direkt é… 😆 [/quote]
                  heb jij haar nummer ❓ ❓
                  (ik heb een nieuwe gsm en ik ben vergeten om die nummer over te zetten 😯 😆 )[/quote]

Daarvoor moet ge regelmatig een backup maken 😆 . Troost u, ik heb haar nummer ook niet 😥 . De privénummer van Hanne (Troonbeeckx) heb ik wel 😉

0

[quote=”chris_lbr”:2ipcw25t]Tja, bel haar eens, dan weetet direkt é… 😆 [/quote]
                    heb jij haar nummer ❓ ❓
                    (ik heb een nieuwe gsm en ik ben vergeten om die nummer over te zetten 😯 😆 )

0
                    Anoniem

Tja, bel haar eens, dan weetet direkt é… 😆

0

die T in Tuv gekeurd, staat dat voor Tanja ❓ ❓

0
                        Anoniem

Ik wacht nog wel ff tot ze in solden zijn, misschien dat ze Tanya er dan bij doen voor een uurke… 😆

0

daar komt nog boel van… dat staat als een … euh… paal boven water… 😉

0

Hier heb ik voorgesteld om samen te leggen voor de verjaardag van de (enige) vrouw in de bureau. Iedereen akkoord behalve zij zelf 8)

0

Tja, je moet er wel iets voor over hebben hé.
                                Of zie je door het bos de palen niet meer ? 😀

0

Weeral gaten in vloer en plafond gaan boren 😥

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.