Nu Donderdag 09/06/’16 porsche peer

Home Forum Porsche Uitstappen Nu Donderdag 09/06/’16 porsche peer

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Harley g
      Ja er waren veel echt mooie goede transaxles.

Wing ja die blauwe cab is de mijne :coolness:

is die donkerblauwe op de foto de jouwe?? daar heb ik nog bij staan te praten met René, ook een mooie wagen hoor, mag je fier op zijn :up: :up:

Ik meen zowaar 3 Transaxles te spotten op die foto…. :up:

Hey wing
            ik was er wel :coolness:
            (Zie foto)
            Het was heeel goed echt een toffe avond .
            En het Weer kon niet beter .

De pgo is Niet zo mijn ding ( veel scoops en hoekjes “spiegels die net van een brommobiel komen “) 😳 😳
            😳
            De verhoudingen kloppen in mijn ogen ook niet .
            Maar wie ben ik 😀
            Ieder zijn eigen smaak

Mijn ding vandaag=> ik heb daar een mooi bmw 2002 gezien (was echt knap)

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27-28-29-30-31-32-33-34-35-36-37-38-39-40-41-42-43-44-45-46-47-48-49-50-51-52-53-54-55-56-57.jpg

Ben er geraakt vanavond en heb je niet gezien Larsy :engeltje: zal voor een volgende keer zijn… 😀
              Korte maar fijne babbel gehad met enkele forumleden ginder, was een zeer aangename verrassing ze daar tegen het lijf te lopen :up:

ik heb er verschillende mooie en ook enkele “prachtige” bolides gezien, waaronder ook een naar mijn mening prachtige PGO, proper bakske, mocht ik nog plaats hebben in de garage….. :coolness:

Attachments:
              • IMG_3723.JPG
              • IMG_3724.JPG

We gaan ons best doen om aanwezig te zijn.

Vorig jaar zijn we er al enkele malen op de cars&coffee geweest en bij mooi weer is dit echt een aanrader.
                Een leuk en gezellig dorpsplein met voldoende gelegenheid tot :drink:

Jammer, maar Ik denk van niet .
                  Erg eigenlijk ,Als je weet dat
                  als het thema ” ferrari ” is (ook 1 keer per jaar)
                  Dan spreken ze niet van oldtimer dan mag dus elk model ferrari binne :censored:

Kloetzakke

shit – vergadering. :think:

is wel vlakbij …., zijn niet oldies ook welkom ? :popcorn: frieten zal ik thuis wel eten :happydance:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.