Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

Home Forum Porsche Uitstappen Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

• Maker
    Discussie

• Peter Wellens
    Deelnemer

Nu zaterdag nog goed weer :happydance: dus wie heeft er zin om zijn Porsche van stal te halen ! :applaus: mms de laatste keer voor de lange winter :think:
      We vertrekken voor een namiddag ritje om 13uur aan Vr Bandencentrale te Mortsel Antwerpsestraat 115.
      Dit voor een leuk tripje door de Kempen richting Scherpenheuvel circa een 120km, stoppen doen we aan BAR du Port zalig bruin café op het Eilandje. :happydance:

Wie wil er mee :coolness:
      – Monza
      – PDS :music:
      – Boxsterwalter

11 reacties aan het bekijken - 136 tot 146 (van in totaal 146)
      • Daartegen ga’k mijn platen nog niet hebben vrees ik 🙁
        Maar dat heeft me nog al een paar keer niet tegengehouden :happy:

@ Harley G., Huizingen? Naast Halle? Dan zijn we buren!!!!!

Wil ik ook wel mee :up:

Hm, ik heb een afspraak met de Sint in Huizingen die namiddag tussen 14h en 17h00….:(. Ik zal eens kijken of ik een bereidwillige collega kan vinden om de pakjes voor mijn kids op te pikken…. En dan sta ik om13h00 in Mortsel! 🙂

BHOEHA :happy: daarmee tripje door de Kempen richting Scherpenheuvel 😆

kan er jammer genoeg niet bij zijn. geniet maar van jullie bijeenkomst/rit.

PS ik was nooit gebuisd voor aardrijkskunde; loopt de kempen tot in scherpenheuvel (prov. vlaams brabant)

Bij goed weer gaan wij ook mee een kaarske branden in Scherpenheuvel :driver: :happydance:

PDS

[quote=”Ghost” post=186038] + P staat zonder platen.[/quote]

Ja en het moest ne Porsche zijn heeft hem gezegd.
                      Ik was ook niet van plan om de *porsche te rijden

Goed initiatief een rit door de kempen :up:
                        Ik moet echter met de nacht werken 🙁 + P staat zonder platen.

:respekt: Stijn zeker ook leuk ik zal eens kijken naar leuk baantjes rond die regio :drink: moet zeker lukken

top, echter al een overvol agenda dit weekend.

Ik weet dat Antwerpen the place to be is, en de rest parking is :relaxman: :happydance:
                            Maar een rit die bvb richting Gent gaat is voor mij iets makkelijker….
                            Gezien ik niet meer de enige ben uit het hol van Pluto, misschien iets om rekening mee te houden bij toekomstige forum meets.

In elk geval: enjoy :up:

11 reacties aan het bekijken - 136 tot 146 (van in totaal 146)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.