Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

Home Forum Porsche Uitstappen Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

• Maker
    Discussie
  • Nu zaterdag nog goed weer :happydance: dus wie heeft er zin om zijn Porsche van stal te halen ! :applaus: mms de laatste keer voor de lange winter :think:
    We vertrekken voor een namiddag ritje om 13uur aan Vr Bandencentrale te Mortsel Antwerpsestraat 115.
    Dit voor een leuk tripje door de Kempen richting Scherpenheuvel circa een 120km, stoppen doen we aan BAR du Port zalig bruin café op het Eilandje. :happydance:

Wie wil er mee :coolness:
    – Monza
    – PDS :music:
    – Boxsterwalter

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 146)
    • [hide]BTW… wanneer staat deze city trip naar de basiliek gepland voor 2015 ? liefhebbers ? datumvoorstel ?[/hide]

PDS

Volgens mij zit de Frank in Amerika, hij is daar gespot ….
        In bijlage zijn trouwfoto

image_2014-12-04.jpg

image_2014-12-04-2.jpg

XXX

De Frank houdt het binnenshuis…. :popcorn:

[quote=”fdwinter” post=186198]Moet passen deze keer voor de rit in de achtertuin… wordt om 11.45 verwacht met de Porsche in de tuin van het gemeentehuis voor onze grote dag! :relaxman:
            Maar volgende keer mag je op me rekenen, have fun!

Frank[/quote]

Heeft er hier nog niemand naar foto’s gevraagd :happydance:

PDS

Ja het was prachtig weer in de kempen :drink:

Zag er leuk uit.
                Alleen was ik zaterdag dj voor een 400-tal vrouwen en pas om 4u in mijn bed.
                Gisteren beetje in coma :mrgreen: . Zag het niet zitten om een voet te verzetten.

Hier was het zo grijs weer. Jullie blijkbaar nog de zon gezien…

Kon er helaas niet bij zijn, maar zag er wel :up: uit!

Gisteren gespot in Merendree: PUT-VOLKZ

luchtenachter.jpg

Luchtkoeler op de achteras.

Schitterend!

[quote=”Mushroom” post=186457][quote=”Sensa911″ post=186452]
                        tip: als je de paragraaf leest van voor naar achter wordt het wel duidelijk[/quote]

We lezen ‘m toch altijd gewoon van voor naar achter? :[/quote]

Dju dju dju : weet je hoe lang ik aan die paragraaf gewerkt heb opdat je tem van achter naar voor zou kunnen lezen … miljaar! Het moet van de koude geweest zijn. We (Herman, mijn vrouw en ik) hebben lang buiten op de parking staan wachten. Er was er nl eentje bij die de *porsche rijders niet kon volgen… iemand zei me dat ze der altijd op moesten wachten :mrgreen: :happy:

[quote=”Yellow Submarine” post=186456]

Enfin, ik heb haar nu ook verteld van de Garda-plannen volgende zomer. Ze ziet het helemaal zitten! :music:

Ik ben van plan om dan nog eens de S46 te nemen tussen Vicenza en Rovereto. We reden daar al met de Z4 in 2011 toen we terugkeerden van Venetië. Het is in elk geval de mooiste weg waar ik ooit op reed. Met name het stuk tussen Schio en Rovereto is werkelijk fenomenaal. Geen haarspeldbochten, maar de hele tijd fantastische bochten. In Rovereto heb je aansluiting op de A22 Verona-Bolzano.

][/quote]

De route tussen Schio en Rovereto zit er bij tussen als route nummer 6. Ik krijg de volledige route niet via de Ipad gecopieerd. Ik post die tour morgen(avond?) wel even dan kan je ernaar kijken. Bedankt alvast!

En beloof dat je je vrouw geen 2 keer naar de foto’s laat kijken, ze zou toch van gedacht kunnen veranderen :happydance:
                          En… een jas heb je aan het Gardameer ook niet nodig!

Ik dacht bij het vertrek “Ik neem geen jas mee, want het is mooi weer en mijn wagen heeft een dak”. Kleine misvatting want ook na zonsondergang werd er lustig verder gekeuveld in de buitenlucht… Volgende keer zullen ze mij niet meer liggen hebben!

Toffe bende, maar ik hoop dat die met zijn fellali eens ferm gebiecht heeft voor wat hij ons allemaal heeft aangedaan :mrgreen:

F

Zag er een toffe meeting uit. Jammer dat ik er niet bij kon zijn maar tijdens die laatste dag ‘warm’ weer moest ik hier nog het jaarlijks ‘groot onderhoud’ van de tuin doen. Dat zijn ook van die ‘aardse’ dingen die waarschijnlijk niet vanzelf gebeuren hé (zelf niet door in een kaarske te branden in Scherpenheuvel) 😉

XXX

Walter had het koud maar de overige die hun dak konden open leggen, die gingen open hé 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 146)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.