Hey gasten,
Als je erover nadenkt… goed zot het was meer dan de moeite om ne keer zot te doen!!
De eerste uren op een koude parking gestaan samen met Herman… verschillende keren gedacht : waar blijven die strandjanetten toch, zover is het toch niet rijden?! Maar, het wachten was meer dan de moeite en dan heb ik het niet over de oto’s die de gasten bijhadden (mogen allemaal in mijn garage staan,een voor een schone bakken!! :respekt: ) maar over de warme mensen die uit die auto’s kwamen! :up: :up: :up:
Herman deed wat hij beloofd had : Champagne! Onmiddellijk zat de sfeer erin!! Merci Herman! :drink:
Aan PDS dan een Ferrari overhandigd die bij zijn paraplu paste! Ik had de indruk dat ie er nog blij mee was ook! 😯 Bovendien zal het Porscheforum hem nog 111 euro betalen, het geld wordt via zijn Visakaart op de rekening van zijn moeder gestort.
Aan de lezers die het niet begrijpen… dat is jullie welverdiende straf om er niet bij te zijn! (oh dat was onsportief van mij ).
tip: als je de paragraaf leest van voor naar achter wordt het wel duidelijk
Dan Scherpenheuvel in, kaarsjes aansteken : iedereen wenste een F (oh God doe mij er zoeentje als PDS hoorde ik menigeen prevelen aub) maar die van hierboven had iets verkeerd begrepen. Waarschijnlijk waren er een paar auto’s in de buurt die teveel Goddelijk Geluid maakte en dat zorgde voor een storing op de lijn naar hierboven.
Resultaat : van die van Hierboven krijgen wij dus allen een F..anfare. :happy: . De choco’s, de hamburgers en de kalenders van de vrijwillige brandweermannen hebben we dan maar zelf betaald en niet meer via die kaarsjes besteld. Tis toch straf, na 2014 jaar staat dat systeem van gratis aanvragen van aardse goederen en diensten nog altijd niet op punt. Das nog erger dan de autokeuring!
Om een lang verhaal kort te maken : mijn vrouw en ikzelf hebben om
ns heeeeeeeel goed geamuseerd!!! 1001 keer dank aan de drankbezorger, de sympathieke fotograaf, de organisator en alle aanwezigen! Het was een schone namiddag!
Lang leve het Forum! :first: :first: :first: