Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

Home Forum Porsche Uitstappen Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

• Maker
    Discussie

• Peter Wellens
    Deelnemer

Nu zaterdag nog goed weer :happydance: dus wie heeft er zin om zijn Porsche van stal te halen ! :applaus: mms de laatste keer voor de lange winter :think:
      We vertrekken voor een namiddag ritje om 13uur aan Vr Bandencentrale te Mortsel Antwerpsestraat 115.
      Dit voor een leuk tripje door de Kempen richting Scherpenheuvel circa een 120km, stoppen doen we aan BAR du Port zalig bruin café op het Eilandje. :happydance:

Wie wil er mee :coolness:
      – Monza
      – PDS :music:
      – Boxsterwalter

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 146)
      • Het is toch geen weer voor de P, mannen, uhhh, niet om uit te stappen althans, alhoewel voor een paar bubbles, of om de handen te warmen in een kapelleke … :relaxman: :up:

zag er meer dan oké uit, knappe fotootjes en dito volk, ik zal en moet toch ook eens mijn tenen laten zien vroeg of laat, liever vroeg :respekt:

:respekt:

[quote=”Sensa911″ post=186452]
              tip: als je de paragraaf leest van voor naar achter wordt het wel duidelijk[/quote]

We lezen ‘m toch altijd gewoon van voor naar achter? :first: :sarcastisch :mrgreen: :respekt:
              En ja, ze “zien” er normaal uit… ‘t Is maar eens je ze leert kennen… :sarcastisch :mrgreen:
              Of als je hun auto moet keuren :mrgreen: :respekt:

Reactie van mijn betere helft toen ik haar de foto’s toonde die Peter maakte: “Oh, maar dat zien er normale mensen uit!” Tja… 🙄

Er zullen vast wel blaaskaken met een Porsche rijden, maar die doen dan volgens mij per definitie niet mee met activiteiten van een Porsche forum. Toch?

Enfin, ik heb haar nu ook verteld van de Garda-plannen volgende zomer. Ze ziet het helemaal zitten! :music:

Ik ben van plan om dan nog eens de S46 te nemen tussen Vicenza en Rovereto. We reden daar al met de Z4 in 2011 toen we terugkeerden van Venetië. Het is in elk geval de mooiste weg waar ik ooit op reed. Met name het stuk tussen Schio en Rovereto is werkelijk fenomenaal. Geen haarspeldbochten, maar de hele tijd fantastische bochten. In Rovereto heb je aansluiting op de A22 Verona-Bolzano.

P7280534.jpg

P7280543.jpg

[quote=”Mushroom” post=186428]Nice!!! :respekt: :respekt:[/quote]

Maar goed dat je niet naar Nice gereden bent, wij zaten in Scherpenheuvel! :bounce: :happy:

[quote=”pds trading” post=186420]Fijn dagje :up:

Leuk om Erwin en Sensa in het echt te leren kennen …. 😆

Sensa en vrouwtje: 1000x bedankt voor jullie geschenk :up: :up: :up:[/quote]

Met heel veel plezier gedaan, nu zeker dat ik kennis gemaakt heb! Denk ne keer aan ons als je deronder staat!

[quote=”stijnG” post=186446]zag er een leuke boel uit!!!
                      En sensa idd poco loco…..efkes van Italië over en weer :salut: :applaus: :applaus:[/quote]

Hey Stijn … poco loco … mijn onderschrift al gezien, dat mag niet bij woorden alleen blijven he! En het is zo plezant :happy:

Hey gasten,

Als je erover nadenkt… goed zot het was meer dan de moeite om ne keer zot te doen!!

De eerste uren op een koude parking gestaan samen met Herman… verschillende keren gedacht : waar blijven die strandjanetten toch, zover is het toch niet rijden?! Maar, het wachten was meer dan de moeite en dan heb ik het niet over de oto’s die de gasten bijhadden (mogen allemaal in mijn garage staan,een voor een schone bakken!! :respekt: ) maar over de warme mensen die uit die auto’s kwamen! :up: :up: :up:

Herman deed wat hij beloofd had : Champagne! Onmiddellijk zat de sfeer erin!! Merci Herman! :drink:

Aan PDS dan een Ferrari overhandigd die bij zijn paraplu paste! Ik had de indruk dat ie er nog blij mee was ook! 😯 Bovendien zal het Porscheforum hem nog 111 euro betalen, het geld wordt via zijn Visakaart op de rekening van zijn moeder gestort.

Aan de lezers die het niet begrijpen… dat is jullie welverdiende straf om er niet bij te zijn! (oh dat was onsportief van mij :mrgreen: ).
                        tip: als je de paragraaf leest van voor naar achter wordt het wel duidelijk

Dan Scherpenheuvel in, kaarsjes aansteken : iedereen wenste een F (oh God doe mij er zoeentje als PDS hoorde ik menigeen prevelen aub) maar die van hierboven had iets verkeerd begrepen. Waarschijnlijk waren er een paar auto’s in de buurt die teveel Goddelijk Geluid maakte en dat zorgde voor een storing op de lijn naar hierboven.

Resultaat : van die van Hierboven krijgen wij dus allen een F..anfare. :happy: . De choco’s, de hamburgers en de kalenders van de vrijwillige brandweermannen hebben we dan maar zelf betaald en niet meer via die kaarsjes besteld. Tis toch straf, na 2014 jaar staat dat systeem van gratis aanvragen van aardse goederen en diensten nog altijd niet op punt. Das nog erger dan de autokeuring!

Om een lang verhaal kort te maken : mijn vrouw en ikzelf hebben om
                        ns heeeeeeeel goed geamuseerd!!! 1001 keer dank aan de drankbezorger, de sympathieke fotograaf, de organisator en alle aanwezigen! Het was een schone namiddag!

Lang leve het Forum! :first: :first: :first:

[quote=”Harley G” post=186448]Rare jongens die Porschisten! :driver: :drink:[/quote]

wie hangt er dan ook z’n motor achter de achterwielen :bounce:
                          er is door sommigen zeker bewust voor een bedevaartsoord gekozen als eindbestemming. je kan er absolutie krijgen zonder biecht :mrgreen:

Goed gedaan !
                            Foto’s : OK. :up:

Het ziet er een leuke bende uit.

Hopelijk zijn er in de komende maanden nog enkele weekends met goed weer en behoort zo’n uitstapje ook dan tot de mogelijkheden.

Rare jongens die Porschisten! :driver: :drink:

zag er een leuke boel uit!!!
                                En sensa idd poco loco…..efkes van Italië over en weer :salut: :applaus: :applaus:

… de hete hond was zeker uitverkocht :mrgreen:

Bubbels, warme choco en dan de lekkere hamburger of hete worst was je nog vergeten :up:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 146)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.