Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

Home Forum Porsche Uitstappen Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

• Maker
    Discussie

• Peter Wellens
    Deelnemer

Nu zaterdag nog goed weer :happydance: dus wie heeft er zin om zijn Porsche van stal te halen ! :applaus: mms de laatste keer voor de lange winter :think:
      We vertrekken voor een namiddag ritje om 13uur aan Vr Bandencentrale te Mortsel Antwerpsestraat 115.
      Dit voor een leuk tripje door de Kempen richting Scherpenheuvel circa een 120km, stoppen doen we aan BAR du Port zalig bruin café op het Eilandje. :happydance:

Wie wil er mee :coolness:
      – Monza
      – PDS :music:
      – Boxsterwalter

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 146)
      • Bedankt allemaal voor deze leuke dag. Mijn vrouwtje is ondertussen ontdooid.
        Fantastisch mooie foto’s. Der zitten er weeral veel bij voor mijnen album.
        Ook gezichten gelinkt aan nicknames, Sensa en Yellow Submarine.
        Op naar de volgende zekers !

ik had, net als alle andere afwezigen, weer dik ongelijk :bounce:
          gezellige bende (eerst bubbels en dan warme sjoko :mrgreen: ) PFB heeft zich weer van z’n mooiste kant laten zien :popcorn:

XXX

Hey Erwin, geen probleem hé dat doet me enkel maar plezier dat jij ze leuk vindt :happydance:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=186419]Erwin was eerst met de foto’s :respect2:

Ik ga eens proberen via dropbox…
              https://www.dropbox.com/sh/zgojdf9k8i2jptr/AABVbYnZyhyP3HjX47UErMdza?dl=0

[/quote]

Peter, knappe foto’s! Is het okee voor u als ik er enkele download voor/van mezelf?

Binnen 14 dagen zeker met die Kerstfuif :happydance:

XXX

Yep, top tripje :up:
                  Timo heeft zijn pasta binnen en plakt in de zetel voor tv, kan ook niet anders zijn gelijk zijn initialen… :think:
                  op naar de volgende :respekt:

Monza, gij bedankt om dit spontaan ritje op te starten!

Leuke namiddag iedereen :drink: bedankt om te komen! *luv Zeker een leuke verrassing in Scherpenheuvel. :first: :respekt: Goed geamuseerd hopelijk was het een leuk ritje. Tot de volgende :respect2:
                      geluidsfragmenten zou dat nodig geweest zijn :happy: :happydance:

Niemand geen geluidsfragmenten gemaakt :popcorn:

Nice!!! Al spijt dat ik er niet bij was :respekt: :respekt:

Yup! Het was weer een leuke bedoening! Ik hoop dat Timo ondertussen ontdooid geraakt is :happy:

Nog wat pictures :up:

image_2014-11-29.jpg

image_2014-11-29-2.jpg

image_2014-11-29-3.jpg

image_2014-11-29-4.jpg

image_2014-11-29-5.jpg

image_2014-11-29-6.jpg

image_2014-11-29-7.jpg

image_2014-11-29-8.jpg

Ik vond het een zeer aangename kennismaking met iedereen! Maar ik had niet anders verwacht na al de fijne reacties en hulp die ik al op dit forum mocht ervaren. Een bont gezelschap en zo hoort het ook.

Vervolg:

PB297636.jpg

PB297637.jpg

PB297639.jpg
                                  111€ armer maar een regenscherm rijker…

PB297644.jpg

PB297647.jpg

PB297648.jpg
                                  Speciaal voor ons werd de muziekkapel van de brandweer van Scherpenheuvel opgetrommeld…

PB297640.jpg
                                  981 en 981c

PDS

Fijn dagje :up:

Leuk om Erwin en Sensa in het echt te leren kennen …. 😆

Sensa en vrouwtje: 1000x bedankt voor jullie geschenk :up: :up: :up:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 146)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.