Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

Home Forum Porsche Uitstappen Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

• Maker
    Discussie

• Peter Wellens
    Deelnemer

Nu zaterdag nog goed weer :happydance: dus wie heeft er zin om zijn Porsche van stal te halen ! :applaus: mms de laatste keer voor de lange winter :think:
      We vertrekken voor een namiddag ritje om 13uur aan Vr Bandencentrale te Mortsel Antwerpsestraat 115.
      Dit voor een leuk tripje door de Kempen richting Scherpenheuvel circa een 120km, stoppen doen we aan BAR du Port zalig bruin café op het Eilandje. :happydance:

Wie wil er mee :coolness:
      – Monza
      – PDS :music:
      – Boxsterwalter

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 146)
      • In dat geval kom ik zeker!

:drink:

Laps, (bijna) in mijne hof.
          En kadookes : dat brengt me op ‘n idee.
          Zeg met hoeveel en hoe laat (of in Porsche taal, gezien de speed, eerder ‘hoe vroeg’) jullie in de Molenstraat in Scherpenheuvel denken te zijn en ik zorg voor een ‘sprankelende’ ontvangst.
          Dit onder het motto ‘(bijna) ten huize van’.

oei slecht geschreven… het kadootje is Ferrarirood (in 1 woord geschreven dus) en komt uit de Ferrari-store en het is nuttig! Jullie gaan mij morgen direct herkennen! :relaxman:

Ronny, een chocolade of een echte Ferrari mee op de vlieger :happydance:

Er gaan er een paar uit hun graf opstaan als PDS aankomt aan die parkeerplaats!

En… PDS, kijk eens even waar je Visa kaart ligt… je zou ze zeer binnenkort nodig kunnen hebben… ’tis Kloten ik weet het… want daar is onze tussenstop via Swissair! : :happy: :happy:

Maar om je pijn te verzachten, we hebben een kadootje bij… een Ferrari rood. :relaxman: :relaxman:

er is altijd ruim parkeergelegenheid aan het kerkhof in de Molenstraat, op wandelafstand van de basiliek.

molenstr_scherpenheuvel.png

Het is in Scherpenheuvel inderdaad markt in de namiddag.
                    Parking vinden word dan moeilijk. Zeker in groep.

Mooie conversatie onder gepassioneerden :first: :up:

Gentlemen,
                        Ik zal er ook zijn om 13h00! 🙂
                        Tot morgen!
                        G

[quote=”pds trading” post=186262]Ok deal !!!! :up:

Je kan naar Scherpenheuvel kom of naar Mortsel om mee te rijden met de rondrit :up: :up:

:popcorn:[/quote]

Als ik het haal kom ik naar Scherpenheuvel.
                          Als ik het niet haal… moet ik naar Visaland. . .
                          Vliegen via Brussels Airlines lukt al niet meer, maar zondag via hun terugkeren gaat nog wel!
                          Spannend! !!

Maar gasten zijn jullie zeker van Scherpenheuvel, tips daar blijkbaar markt op zaterdagnamiddag. Parkeerplaatsen vinden kan een probleem zijn!

[quote=”Peter_Targa_84″ post=186171]Spijtig, had Peaches :coolness: eens graag in’t echt gezien, eens iets anders dan al dat zwart en grijs… :driver:[/quote]

We kunnen altijd op een ander moment afspreken, hé? Ik ben weer thuis op 6 december. Nee, niet met de stoomboot! :engeltje:

XXX

Dat wordt dan 222 euro voor de forumkast 🙄

tot morgen :up: :up: :up:

PDS

Ok deal !!!! :up:

Je kan naar Scherpenheuvel kom of naar Mortsel om mee te rijden met de rondrit :up: :up:

:popcorn:

[quote=”pds trading” post=186253]Sta op ne werf ! Vanwaar 111 ?

En je mag al meerijden 😆

:popcorn:[/quote]

Die 111 komt van mijn allereerste gedacht …911 maar dat is niet serieus, daarom een ander schoon getal : 111 euro (minder dan nen naftbak)

Meerijden dat is heel plezant voor mij, maar daar heeft de rest van het forum niks aan. *porsche rijders zijn sociaal he! :mrgreen: :mrgreen: :happy:

Maar … zeg je nu nee of ja….??

Ik ben niet van de slimste en het is mij nog niet duidelijk! Gij zijt nog ne jonge gast met een sterk hart, maar ik kan niet zo goed meer tegen die hoge bloeddruk!

PDS

Ik had al gereageerd he …… :up:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 146)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.