Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

Home Forum Porsche Uitstappen Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

• Maker
    Discussie
  • Nu zaterdag nog goed weer :happydance: dus wie heeft er zin om zijn Porsche van stal te halen ! :applaus: mms de laatste keer voor de lange winter :think:
    We vertrekken voor een namiddag ritje om 13uur aan Vr Bandencentrale te Mortsel Antwerpsestraat 115.
    Dit voor een leuk tripje door de Kempen richting Scherpenheuvel circa een 120km, stoppen doen we aan BAR du Port zalig bruin café op het Eilandje. :happydance:

Wie wil er mee :coolness:
    – Monza
    – PDS :music:
    – Boxsterwalter

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 146)
    • Ik speel met vuur maar ik doe er nog een uur bij… :mrgreen:

PDS

Sta op ne werf ! Vanwaar 111 ?

En je mag al meerijden 😆

:popcorn:

tis stil aan de overkant……. :think:

Komaan Philip, nog half uurtje de tijd want Sensa mist anders zijne vlieger :happydance:

Mannen, dit had ik ook nog graag meegenomen , zo in mijne achtertuin !
              Jammer genoeg andere verplichtingen 😥
              Geniet ervan :salut:

om deze uitdaging te doen slagen wil ik zelfs m’n planning aanpassen en je zaterdag komen oppikken op brussels south of zaventem airport :mrgreen:

oei nog vergeten te schrijven … je moet dit wel melden voor 12.00 uur deze namiddag … ik hoop dat je inlogt!

‘t is crazy maar wel spannend! :drink:

[quote=”pds trading” post=186204][quote=”Sensa911″ post=186193]Helaba gasten
                    ik weet het nu niet meer, gaan jullie nu naar “Toengel” (Tongerlo), Scherpe heuvel of Everbeur?
                    Als ik dit weekend over en t weer vlieg moet ik wel weten waar (en hoe laat) ik mijn reclamefolders voor het Gardameer moet gaan uitdelen he! :happy:[/quote]

Dat doe je niet ! 😆

Je kan met mij meerijden …. :up:[/quote]

Mij niet uitdagen he!
                    Mijn zieke ondeugende geest heeft het volgende in gedachte :

als ik erin slaag om tot in Scherpenheuvel te geraken morgen in de namiddag, doe jij een “donatie” van 111 euro aan het forum.

Als ik er niet in slaag om daar te geraken, doe ik een donatie van 111 euro.

En pas op : hier in Milaan is het weer bijzonder slecht, 8 graden en het regent. Ook het weer aan het Gardameer is niet goed dit weekend … .

Neem je de handschoen op?? :think:

[quote=”fdwinter” post=186198]Moet passen deze keer voor de rit in de achtertuin… wordt om 11.45 verwacht met de Porsche in de tuin van het gemeentehuis voor onze grote dag! :relaxman:
                      Maar volgende keer mag je op me rekenen, have fun!

Frank[/quote]een welgemeende dikke proficiat :up: :up:

Ook van hieruit onze felicitaties Frank! :happydance:

Ook een dikke proficiat Frank, maak er een mooie dag van 😀

[quote=”fdwinter” post=186198]… verwacht met de Porsche in de tuin van het gemeentehuis voor onze grote dag! [/quote]

gefeliciteerd Frank !

PDS

[quote=”Sensa911″ post=186193]Helaba gasten
                              ik weet het nu niet meer, gaan jullie nu naar “Toengel” (Tongerlo), Scherpe heuvel of Everbeur?
                              Als ik dit weekend over en t weer vlieg moet ik wel weten waar (en hoe laat) ik mijn reclamefolders voor het Gardameer moet gaan uitdelen he! :happy:[/quote]

Dat doe je niet ! 😆

Je kan met mij meerijden …. :up:

XXX

Proficiat Frank :up: :up: , dan moeten we misschien wat vroeger verzamelen en in de tuin van’t gemeentehuis wat lawaai komen maken :engeltje:

Moet passen deze keer voor de rit in de achtertuin… wordt om 11.45 verwacht met de Porsche in de tuin van het gemeentehuis voor onze grote dag! :relaxman:
                                  Maar volgende keer mag je op me rekenen, have fun!

Frank

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 146)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.