Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

Home Forum Porsche Uitstappen Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

• Maker
    Discussie

• Peter Wellens
    Deelnemer

Nu zaterdag nog goed weer :happydance: dus wie heeft er zin om zijn Porsche van stal te halen ! :applaus: mms de laatste keer voor de lange winter :think:
      We vertrekken voor een namiddag ritje om 13uur aan Vr Bandencentrale te Mortsel Antwerpsestraat 115.
      Dit voor een leuk tripje door de Kempen richting Scherpenheuvel circa een 120km, stoppen doen we aan BAR du Port zalig bruin café op het Eilandje. :happydance:

Wie wil er mee :coolness:
      – Monza
      – PDS :music:
      – Boxsterwalter

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 146)
      • Helaba gasten
        ik weet het nu niet meer, gaan jullie nu naar “Toengel” (Tongerlo), Scherpe heuvel of Everbeur?
        Als ik dit weekend over en t weer vlieg moet ik wel weten waar (en hoe laat) ik mijn reclamefolders voor het Gardameer moet gaan uitdelen he! :happy:

Ik kan ook ni mee manne
          Ben van wacht

Ik zal morgen laten weten of we meegaan. Voor 90% zeker van wel.

jammer dat ik er niet bij kan zijn 😥 , maar het eerste sinterklaas feestje voor de dochter gaat voor

Er Kunnen er nog bij hé :first:
                Wie wil er mee :coolness:
                – Monza
                – PDS :music:
                – Boxsterwalter
                – Joebarreke
                – Hellraiser :sarcastisch
                – Peter_Targa_84

Ik probeer ook te komen, juist nog even kortsluiten. Ik bevestig morgen.

met 6 ondertussen :up:

[quote=”pds trading” post=186146]Zalig :up: !!!!!!!

Kan er iemand is een poll maken of mijn Ferrari meemag ???? :happy: :happy:

:drink: :driver: :drink:[/quote]

je weet het hé trakteren :first: :drink: :happydance:

Wat houdt er u tegen om uwe Targa roze te laten spuiten? 😈

XXX

Spijtig, had Peaches :coolness: eens graag in’t echt gezien, eens iets anders dan al dat zwart en grijs… :driver:

Zoals gezegd ben ik op 29/11 op weg naar Chicago. Ik was er anders graag bij geweest en Peaches nog veel liever! :happydance:

Maar ooit – ooit ! – komt er wellicht een dag dat alles mogelijk wordt. Veel plezier daar in de Kempen!

Een voormalig Kempenaar :respekt:

[quote=”pds trading” post=186146]Zalig :up: !!!!!!!

Kan er iemand is een poll maken of mijn Ferrari meemag ???? :happy: :happy:

:drink: :driver: :drink:[/quote]

Niks Poll.
                              Zege gewoon dat de P niet starte :engeltje:
                              Oei dit was misschien beter via PB :happy: :happy: :happy:

[quote=”Monza” post=186144]lekdreef ga ik idd niet doen !! :drink: stof slijk :bounce:
                                heb de Lekweide in gedachte is beter :happydance:[/quote]

Een man die de regio kent :first:
                                Lekwei zal toch torenhof in Tongerlo zijn dan.
                                Daar heeft P forum vorig jaar nog geweest onder leiding van FD Winter hier op forum.
                                Op die rit was Funny met de ………..

[quote=”eddybeer” post=186077]Geef ook les in Aarschot. Woon in Keerbergen.
                                  Woon jij ook in de buurt?
                                  Welke vakken geef je?
                                  Groetjes,
                                  Eddy[/quote]

Ben van Kapellen bij Antwerpen maar ik geef les in Hamaril, Rillaar.
                                  God is a DJ volgens Faithless. maar euh…
                                  This is what I teach and preach 😀 ( even sluikreclame maken)

[video]http://www.youtube.com/watch?v=ky6tJ64LT34[/video]

:up: 2de stem is er ook

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 146)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.