Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

Home Forum Porsche Uitstappen Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

• Maker
    Discussie

• Peter Wellens
    Deelnemer

Nu zaterdag nog goed weer :happydance: dus wie heeft er zin om zijn Porsche van stal te halen ! :applaus: mms de laatste keer voor de lange winter :think:
      We vertrekken voor een namiddag ritje om 13uur aan Vr Bandencentrale te Mortsel Antwerpsestraat 115.
      Dit voor een leuk tripje door de Kempen richting Scherpenheuvel circa een 120km, stoppen doen we aan BAR du Port zalig bruin café op het Eilandje. :happydance:

Wie wil er mee :coolness:
      – Monza
      – PDS :music:
      – Boxsterwalter

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 146)
      • [quote=”pds trading” post=186146]Zalig :up: !!!!!!!

Kan er iemand is een poll maken of mijn Ferrari meemag ???? :happy: :happy:

:drink: :driver: :drink:[/quote]

Daarom rijden wij ook naar Scherpenheuvel hé Pds om een kaarske te brande voor de F dat ge er nog lang en veel plezier moogt aan beleven .

Goed initiatief :up:
          Wil zeker ook meerijden … maar ik kan deze week op zaterdag niet wegens teveel werk dat ik niet meer kan verschuiven 🙁

Spijtig :bounce: , want was anders een heel goede reden om de *porsche nog eens van stal te halen. :driver:

Moest het zondag zijn dan komen we met 3 of 4 Porsches af. 😉

XXX

Als de Funny op een meeting met een Jaguar F mag komen dan mag jij met uwen Spider ook afkomen.
            Als je ‘m open legt ten minste :loser: 😀 😀 😀

PDS

Zalig :up: !!!!!!!

Kan er iemand is een poll maken of mijn Ferrari meemag ???? :happy: :happy:

:drink: :driver: :drink:

XXX

Ben er ook bij :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman:

PDS heeft de nodige dreigementen geuit als ik er niet bij was, enfin ‘strandjannet’ was al genoeg 😆

lekdreef ga ik idd niet doen !! :drink: stof slijk :bounce:
                  heb de Lekweide in gedachte is beter :happydance:

vroeger kon je ook op de binnenplaats van de abdij parkeren, maar toen ik er over een paar weken was zag ik er bloembakken staan midden op de oprit aan de houten draaideuren.
                    waar moet je nu dan off parkeren als je bijv naar de boekenwinkel of baseliek wil gaan ?

[quote=”Sensa911″ post=186091][quote=”Boxsterwalter” post=186053]Bij goed weer gaan wij ook mee een kaarske branden in Scherpenheuvel :driver: :happydance:[/quote]

Een tip van iemand die daar heeeel lang in de buurt gewoond heeft… De “likdreef” aan de abdij van Averbode lijkt mij een alternatief aankomstpunt.
                      Mooie plaats voor een fotoshoot en (bijna) de lekkerste ijs ter wereld bij Het IJsroosje.
                      Geniet van de Kempen!! :up:[/quote]

Is inderdaad een zeer mooie locatie.
                      Echter liggen daar van die korte ronde betonnen borduurs waar je jet een P niet zal over geraken zonder de bodem te schuren :puke: . Wat je wel kan doen is naar het einde van de dreef rijden langs Averbode centrum 💡
                      Zo doe ik het ook als ik een ijsje wil gaan eten aldaar.
                      Dan heb je nog een kleine wandeling door de dreef voor het ijsje te halen.

Geven ze godsdienst ook al op zaterdag 🙄 moest het nu les *porsche zijn, de klas zou volzitten :happydance:

[quote=”993″ post=186096]Heu…Igor geeft godsdienst, geloof ik[/quote]

:happy: :happy:

Heu…Igor geeft godsdienst, geloof ik

[quote=”Boxsterwalter” post=186053]Bij goed weer gaan wij ook mee een kaarske branden in Scherpenheuvel :driver: :happydance:[/quote]

Een tip van iemand die daar heeeel lang in de buurt gewoond heeft… De “likdreef” aan de abdij van Averbode lijkt mij een alternatief aankomstpunt.
                              Mooie plaats voor een fotoshoot en (bijna) de lekkerste ijs ter wereld bij Het IJsroosje.
                              Geniet van de Kempen!! :up:

Geef ook les in Aarschot. Woon in Keerbergen.
                                Woon jij ook in de buurt?
                                Welke vakken geef je?
                                Groetjes,
                                Eddy

Ik kan er ook niet bij zijn. Les geven in Aarschot, ge moogt altijd langs daar passeren, maar los van dat. Ik ben afgelopen weekend met de shark van Aarschot naar Antwerpen gereden zonder vijfde versnelling. 90 op ‘t rechtervak van de autostrade met een *porsche , ja, ne mens kan zich belachelijk voelen 😀

Nee, je bent een buur van mijn werkgever :). Ik woon aan de kanten van Mechelen 🙂

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 146)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.