Nummer 3 besteld

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Nummer 3 besteld

• Maker
    Discussie

• Ollie
    Deelnemer

Heb vandaag een nieuwe daily besteld en heb gekozen voor de Macan GTS.
      Onder het mom van -meer porsche rijden- en met 3 kids denk ik dat je het meeste fun kunt halen uit ne Macan. Cayenne is me wat te groot, pana slechts 4 zitplaatsen. Ben altijd wat tegen geweest als purist maar ik moet wel zeggen dat de Macan S benzine waar ik mee gereden heb toch wel zeer goed rijdt. Dus ietsie meer PK en sound, mooi GTS pakket hebben de doorslag gegeven. Vermits de RS nog een heel tijdje wachten is kunnen we alvast hiermee de Porsche passie in stand houden, en zelfs iedere dag. Spyder blijft uiteraard het speelgoedje…
      Oh ja heb toch voor de Burmester gekozen, ben benieuwd.
      Ik weet dat dit soort wagens hier op PF minder populair is, maar wou mijn enthousiasme toch even delen 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
      • :respekt: :first: :coolness:

proficiat met je aankoop…, prachtige wagen hoor :up: :up: :up: :up: :up: :up:

Wow, knap machien, vind de Macan heel heel geslaagde SUV en al zeker in deze GTS uitvoering, proficiat :applaus:

De Macan is ondertussen aangekomen en moet nog klaargemaakt worden. Hopelijk volgende week in mijn eigen garage. Sound is alvast veelbelovend.
              Ben ook benieuwd naar de Burmester want ik heb dat nog nooit gehoord. :engeltje:

Attachments:
              • IMG_5520.JPG
              • IMG_5510.JPG

proficiat …wordt nogal een garage….

Proficiat Kris!
                  We zullen hem dan wel eens live kunnen bewonderen/testen 🙂
                  groetjes
                  koen

Van harte proficiat ! :up: :up:

[hide]+1 voor de 946 of 95B als het toch een sufje moest zijn.
                      gisteren nog heeft een X5 rijder verrassend snel de achterkant van een 986 kunnen bewonderen.
                      toegeven dat in de regen bij koude temperatuur en met winterbanden m’n TC nog activeerde bij het doorschakelen van 2 naar 3 :mrgreen: .
                      mss wel veel pK’s zo’n SUV maar ook heel obees. leeg is een X5 zo’n 1000 kg zwaarder en een McAnn slechts +500 kg.[/hide]

Valt hier toch goed mee ivm liefde voor de Macan. Ik vind het persoonlijk de interessantste SUV op dit moment… De GTS is dan waarschijnlijk nog eens de interessantste uitvoering dus, :up:

Proficiat met de aankoop.
                          Macan :lekker:
                          Je kan toch uw bestelbon nog laten aanpassen.

proficiat!veel plezier ermee.

Dankuwel om met uw aankoop de rendabiliteit van onze constructeur op peil te houden. De winst levert namelijk betere sportwagens op! :salut:

bedankt voor de toffe reacties!
                                ben in alle opwinding de navimodule vergeten te bestellen, maar dat passen we wel aan.
                                Iemand ervaring met Apple carplay als variante op de Navi?

Heel blij voor jou, proficiat !

PDS

Proficiat ! Mooie keuze :first:

Dat grijs met zwart is wel knap denk ik 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.