Nummer 3 besteld

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Nummer 3 besteld

• Maker
    Discussie

• Ollie
    Deelnemer

Heb vandaag een nieuwe daily besteld en heb gekozen voor de Macan GTS.
      Onder het mom van -meer porsche rijden- en met 3 kids denk ik dat je het meeste fun kunt halen uit ne Macan. Cayenne is me wat te groot, pana slechts 4 zitplaatsen. Ben altijd wat tegen geweest als purist maar ik moet wel zeggen dat de Macan S benzine waar ik mee gereden heb toch wel zeer goed rijdt. Dus ietsie meer PK en sound, mooi GTS pakket hebben de doorslag gegeven. Vermits de RS nog een heel tijdje wachten is kunnen we alvast hiermee de Porsche passie in stand houden, en zelfs iedere dag. Spyder blijft uiteraard het speelgoedje…
      Oh ja heb toch voor de Burmester gekozen, ben benieuwd.
      Ik weet dat dit soort wagens hier op PF minder populair is, maar wou mijn enthousiasme toch even delen 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
      • Proficiat 😉

Ik ben ook fan van de Macan, maar heb er zelf gene. Proficiat dus …

XXX

Nice, proficiat :up: :up: :up:

Schikke bak, goede keuze als daily

Proficiat, superblij voor je :up: :respect2:

Proficiat!

Proficiat met je aankoop, ben benieuwd naar je ondervindingen 😆

Gefeliciteerd met de aankoop. Ik ben WEL fan van de Macan, en moest Belgie een beetje autovriendelijker zijn kocht ik er ook één.

Congrats. Keep us posted. Ik ben fan van de Macan 😀

Proficiat.
                          Ben ook wel benieuwd hoe deze gaat bevallen. Uitrusting is in ieder geval yammie :applaus:

Proficiat, ben benieuwd hoe deze gaat bevallen… :driver: :happydance: …hou ons op de hoogte… :respekt:

Proficiat met de aankoop. Ik overweeg ook een Macan, maar kan mn GT3 nog niet lossen.
                              Heb nog niets dan positieve ervaringen gehoord van de Macan. GTS zal wel een topper zijn.

:applaus: :applaus: :applaus:

feli_smilie.gif

Wim

gefeliciteerd met de aankoop, en in nieuwe jaar genieten. :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.