Nummerplaat

Home Forum Zeverhoekje Nummerplaat

• Maker
    Discussie
  • Effe een topic wijden aan de gepersonaliseerde plaat: naast de klassieke plaat met 6 tekens heb je ook die van 5… daaromtrent…kan je die combinatie in elke mogelijke vorm hebben? bv. Y000Y of 0Y0Y0…

dacht dat het wel 800 euro was voor eentje van 5 😕

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • [quote=”SimonSays”:2p8thvcg]DIV brussel, of kan je ook ‘n regionaal kantoor bellen ?[/quote]Heb ervoor naar een regionaal kantoor gebeld.
      Trekken de plaat direct na.

DIV brussel, of kan je ook ‘n regionaal kantoor bellen ?

[quote=”SimonSays”:1fj0cy70][quote=”ppp 356″:1fj0cy70]aa.111
          111.aa
          1.a.111
          a.111.a

Zijn mogelijkheden die zeker gaan, weet ik uit ervaring.en de prijs is € 874 😉 [/quote]

en “a1a1a” ?

Hoe weet je trouwens precies of iets nog vrij is, en of ‘t toegestaan is?[/quote]Gewoon naar DIV bellen.Je combi geven en ze kijken het meteen na.

[quote=”ppp 356″:279lpizh]aa.111
            111.aa
            1.a.111
            a.111.a

Zijn mogelijkheden die zeker gaan, weet ik uit ervaring.en de prijs is € 874 😉 [/quote]

en “a1a1a” ?

Hoe weet je trouwens precies of iets nog vrij is, en of ‘t toegestaan is?

mooi 8)

den

Heb je die al gezien !!??

Ik vind het ook schitterend .
                  Vroeger dacht ik dat het enkel met 3 letters en 3 cijfers ging en daar ze mijn familienaam niet willen uitgeven was het voor mij een uitgestorven zaak.
                  Nu ik via PP356 weet dat het ook anders gaat ben ik het sterk aan het overleggen of ik toch geen persoonlijk ga nemen met 3 cijfers en 2 letters.
                  Wie weet ….. 😉

[quote=”924″:2ksh1vbf][quote=”ppp 356″:2ksh1vbf]weet ik uit ervaring.en de prijs is € 874 😉 [/quote]
                    Jij hebt ze tog op alle P’s niet ?

Als je Paul bent van porscheforum.nl toch 😀 wink:

Guy

Voor alle info hierover, zie dit topic -> klikkerdeklik

[quote=”ppp 356″:9g8p7mhp]weet ik uit ervaring.en de prijs is € 874 😉 [/quote]
                        Jij hebt ze tog op alle P’s niet ?

Als je Paul bent van porscheforum.nl toch 😀

[quote=”ppp 356″:58dw5hxy]aa.111
                          111.aa
                          1.a.111
                          a.111.a

Wel duur voor zo’n plaatje 😯

aa.111
                            111.aa
                            1.a.111
                            a.111.a

Zijn mogelijkheden die zeker gaan, weet ik uit ervaring.en de prijs is € 874 😉

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.