nummerplaat

Home Forum Zeverhoekje nummerplaat

• Maker
    Discussie
  • heeft mischien iemand een idee wat een nummerplaat kost bv wtl 964

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Anoniem

[quote=”Daytonasunset”:1wxdary4][quote=”ppp 356″:1wxdary4]€ 620 6 karakters en bijna € 900 voor 5 karakters.[/quote]

yep, een kameraad zijn nummerplaat op z’n Touareg is C.000.L of lees “Coool” 8)

En van nog een kameraad op zijn 993 “DER.911″[/quote]

Zo ben ik ook al zooof tegengekomen.
      Kennis rijdt met ooook, teveel naar de mazdareclame gekeken.

[quote=”ppp 356″:6f90bknn]€ 620 6 karakters en bijna € 900 voor 5 karakters.[/quote]

yep, een kameraad zijn nummerplaat op z’n Touareg is C.000.L of lees “Coool” 8)

En van nog een kameraad op zijn 993 “DER.911”

Vazndaag in Paal ER-911 gespot op een zwarte 996

Anoniem

Deze week CUP-911 tegengekomen. Iemand van op’t forum?

wel oppassen, op de nummerplaat zijn dezelfde regels van kracht als op een gewone. Als je de plaat van wagen verandert moet dit binnen de 3 maand geloof ik. Ben de mijne onlangs zo kwijt geraakt omdat mijn 911 maar niet afgeraakte doordat de stukken niet binnenkwame 😥

two-911 is van een persoon waarvan de firma “two” heet.

grtz RIK-911

yep, die plaat stond recentelijk op de oranje GT3 RS

Porsche import heeft al jaren NEW-911 8)

Gisteren nog een eindje (Roemond tot Kessenich) eerst voor , dan achter en dan weer voor een 997 4S Cabriolet gehangen in Sealgrau
                      Belgische gepersonaliseerde nummerplaat (de eigenaar zal minstens 2Porsches hebben) TWO-911

ken

weeral iets bijgeleerd vandaag 8)

ik ben al te laat.
                          Vraag beantwoord dus 😉

620 EUR voor een combinatie van zes karakters
                            874 EUR voor een combinatie van vijf karakters

zie ook op
                            http://www.mobilit.fgov.be/divnl/nieuwd … de%20plaat

Eerst beschikbaarheid navragen.
                            Is veel geld maar het is maar 1 keer dat je zoiets koopt natuurlijk. Ik vind het wel een leuk hebbeding.

is toch veel geld eigelijk maarja vadertjestaat zal ook iets willen he

jip tis inorde hartelijk bedankt rufie

€ 620 6 karakters en bijna € 900 voor 5 karakters.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.