Nummerplaathouder vooraan “europees formaat”

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Nummerplaathouder vooraan “europees formaat”

• Dit onderwerp bevat 60 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door bzguy.
  • Maker
    Discussie

• S2

Omdat ik niet onmiddellijk het topic terugvond waarin dit ooit gevraagd werd, bij deze een nieuw topic aangemaakt.

Vandaag een originele 996 3.6 nummerplaathouder gevonden die perfect past op de kromming van de 996 bumper en die geschikt is voor het europees formaat.
      Deze komt dus in de plaats van de originele zwarte kleine houder. En de nummerplaat komt daar onmiddellijk tegenaan. Heel propere oplossing, al zeg ik het zelf 🙂

Foto’s komen dit weekend als ik even tijd vind 🙂

Onderdeelnummer: 996.701.105.01 (kostprijs: 24.83 Euro incl. BTW)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 60)
      • Paar weken geleden ook besteld bij RosePassion (want had t al meerdere malen in Paal besteld, en ze “gingen bellen”, doch nooit iets gehoord).

Mooie pasvorm, ziet er heel netjes uit 🙂 !

[quote=”Hellraiser” post=208675]Gewoon bestellen bij Porsche zelf,

maarten had hier in de 1e post het onderdeelnummer neergezet 😉

996.701.105.01 (kostprijs: 24.83 Euro incl. BTW)[/quote]

Ik heb er 2 – gebruikte – met nummer 993.701.105.00

Mogen weg voor € 12,50 per stuk.

Als ik me niet vergis is de kromming van de bumper op een Boxster dezelfde dan deze van een Cayman. Het is in ieder geval de moeite waard om te proberen.

Hey Jorge, bedankt voor de tip. Dit is een Cayman plaathouder, zou deze ook passen op de Boxster?

[quote=”stekki” post=215233]linkje? Volgens PCPaal bestaat er geen deftige oplossing voor de houder vooraan voor dit model, althans voor europees model.[/quote]
                Probeer eens bij je PC te vragen naar onderdeelnummer 987.701.105.01. Ik weet niet of het bestaat, maar àls het bestaat zou het een plaathouder Europees model moeten zijn.

dat lijkt me een gedurfde uitspraak.
                  in D, NL, F, GB, … hebben ze al jaren kentekens op groot europees formaat. stuur bijv. ‘ns een mailtje naar PC Eindhoven

linkje? Volgens PCPaal bestaat er geen deftige oplossing voor de houder vooraan voor dit model, althans voor europees model.

Eentje van het forum? 😉

Ik ben nog steeds op zoek naar een deftig passende houder vooraan voor 987.2. Iemand een tip?

Sorry, geen camera op mijn GSM… Dat mag niet op het werk. Maar ze zitten op mijn netvlies gebrand. Op de Carrera GT stond een dat ie verkocht is, moest je aan het zoeken zijn 😉

… en geen foto’s gemaakt ?

Ja, is stom natuurlijk. Juist snel op en af naar Drogenbos voor schroefjes en de nodige plugs.

Bwa, goed excuus om daar de eye-candy te zien:

2 GT4’s, een Boxster Spyder, een GT3 RS, een Carrera GT en een RS 2.7…

Ja, is stom natuurlijk. Juist snel op en af naar Drogenbos voor schroefjes en de nodige plugs.

Bwa, goed excuus om daar de eye-candy te zien:

2 GT4’s, een Boxster Spyder, een GT3 RS, een Carrera GT en een RS 2.7…

Zelf bestel ik altijd de originele ‘Porsche-schroefjes’ erbij, kosten maar een paar euro (nog niet toe).

Zelf bestel ik altijd de originele ‘Porsche-schroefjes’ erbij, kosten maar een paar euro (nog niet toe).

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 60)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.