Nummerplaathouder vooraan “europees formaat”

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Nummerplaathouder vooraan “europees formaat”

• Maker
    Discussie

• S2

Omdat ik niet onmiddellijk het topic terugvond waarin dit ooit gevraagd werd, bij deze een nieuw topic aangemaakt.

Vandaag een originele 996 3.6 nummerplaathouder gevonden die perfect past op de kromming van de 996 bumper en die geschikt is voor het europees formaat.
      Deze komt dus in de plaats van de originele zwarte kleine houder. En de nummerplaat komt daar onmiddellijk tegenaan. Heel propere oplossing, al zeg ik het zelf 🙂

Foto’s komen dit weekend als ik even tijd vind 🙂

Onderdeelnummer: 996.701.105.01 (kostprijs: 24.83 Euro incl. BTW)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 60)
      • Bedankt Vonheist. Mijn kleine plaathouder is toegekomen van Rose Passion. Ik heb daar wel geen schroeven bijbesteld. Ik dacht dat ik die grote houder tegelijk met dezelfde twee schroeven samen met de kleine houder moest vastzetten in de bumper maar die zijn niet lang genoeg. Als ik nu beter kijk op je middelste foto zie ik dat jij daar ook niet dezelfde schroeven voor gebruikt hebt. Mag ik eender wat gebruiken of moet dat iets speciaal zijn?

BTW, die kleurencombinatie van jouw 993 vind ik prachtig!

0

Bedankt Vonheist. Mijn kleine plaathouder is toegekomen van Rose Passion. Ik heb daar wel geen schroeven bijbesteld. Ik dacht dat ik die grote houder tegelijk met dezelfde twee schroeven samen met de kleine houder moest vastzetten in de bumper maar die zijn niet lang genoeg. Als ik nu beter kijk op je middelste foto zie ik dat jij daar ook niet dezelfde schroeven voor gebruikt hebt. Mag ik eender wat gebruiken of moet dat iets speciaal zijn?

BTW, die kleurencombinatie van jouw 993 vind ik prachtig!

0

‘Kleine’ nummerplaathouder besteld bij Rose Passion. Grote nummerplaathouder (algemeen) erop gezet en
            dan de nummerplaat erop. Alles mooi en stevig vast.

IMG_9056.jpg

IMG_9063.jpg

IMG_9066.jpg

IMG_9952.jpg

0

‘Kleine’ nummerplaathouder besteld bij Rose Passion. Grote nummerplaathouder (algemeen) erop gezet en

IMG_9056.jpg

IMG_9063.jpg

IMG_9066.jpg

IMG_9952.jpg

0

IMG_9056.jpg

IMG_9063.jpg

IMG_9066.jpg

IMG_9952.jpg

0

Ik ben ook vragende/zoekende partij voor een 993. Wel met 4s voorbumper. 🙄
                  Luc

0

Ik ben ook vragende/zoekende partij voor een 993. Wel met 4s voorbumper. 🙄
                    Luc

0

Nu dat de nummerplaten dichtbij zouden moeten zijn, wat aan het zoeken geweest hoe de voorste zo proper mogelijk monteren. Uiteraard interessante informatie op ons lieveling-forum.

De originele wijze zoals in PET (dankje jeanke en deepee), lijkt mij een goede keuze maar om het goed te verstaan: Ik bestel dan 993 701 105 00 (basis) hetgeen ik dan met de bestaande 2 bouten in de bestaande twee gaten schroef op mijn voorbumper. Dan koop ik een nummerplaathouder (zo klein mogelijk) die ik op de basis schroef met 4 schroeven in de voorgeboorde gaten van de nummerplaat. Juist?

Dan eindig ik met iets zoals op de bovenste foto van Hellraiser… OK, maar als je dan zijn onderste foto ziet, dan is de ‘UK-houder’ wel properder. Bestaat dat voor een 993?

0

Nu dat de nummerplaten dichtbij zouden moeten zijn, wat aan het zoeken geweest hoe de voorste zo proper mogelijk monteren. Uiteraard interessante informatie op ons lieveling-forum.

De originele wijze zoals in PET (dankje jeanke en deepee), lijkt mij een goede keuze maar om het goed te verstaan: Ik bestel dan 993 701 105 00 (basis) hetgeen ik dan met de bestaande 2 bouten in de bestaande twee gaten schroef op mijn voorbumper. Dan koop ik een nummerplaathouder (zo klein mogelijk) die ik op de basis schroef met 4 schroeven in de voorgeboorde gaten van de nummerplaat. Juist?

Dan eindig ik met iets zoals op de bovenste foto van Hellraiser… OK, maar als je dan zijn onderste foto ziet, dan is de ‘UK-houder’ wel properder. Bestaat dat voor een 993?

0

Deze middag opgehaald en direct gemonteerd.
                          Past vrij goed. enkel onderkant sluit niet goed aan. Maar wel 100 keer beter dan voorheen.

0

Was normaal op stock volgens de computer.
                            Na gekeken te hebben in magazijn bleek die er niet te zijn.
                            Misschien vanaf nu terug op stock, bel hen eens voordat je ernaartoe rijd.

0

Zou dringend ook eens eentje moeten bestellen … 😉

0

bij rechtstreeks antwoord gelieve niet te quoten

Ghost, hebben ze in Paal geen front plaathouder op stock? Ik heb er namelijk ook een nieuwe nodig.

0

Ik ben net terug van Porsche center Paal. De plaat voor de P was gisteren aangekomen en dus werd het tijd om hem nog eens buiten te laten. 🙂 Heb daar een houder besteld. Morgen is die normaal daar zullen wel zien of ik moet aanpassen of niet.
                                  Als het teveel scheelt mag ik het terug brengen.

0

@Ghost, mss is de voorbumper van het aero-pakket bovenaan wel hetzelfde dan de standaard voorbumper?

De turbo-bumper is idd een volledig ander ontwerp.

Op de volgende meeting eens vergelijken he 🙂

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 60)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.