Nummerplaathouder vooraan “europees formaat”

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Nummerplaathouder vooraan “europees formaat”

• Maker
    Discussie

• S2

Omdat ik niet onmiddellijk het topic terugvond waarin dit ooit gevraagd werd, bij deze een nieuw topic aangemaakt.

Vandaag een originele 996 3.6 nummerplaathouder gevonden die perfect past op de kromming van de 996 bumper en die geschikt is voor het europees formaat.
      Deze komt dus in de plaats van de originele zwarte kleine houder. En de nummerplaat komt daar onmiddellijk tegenaan. Heel propere oplossing, al zeg ik het zelf 🙂

Foto’s komen dit weekend als ik even tijd vind 🙂

Onderdeelnummer: 996.701.105.01 (kostprijs: 24.83 Euro incl. BTW)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
      • informeer eens in Eindhoven of Aachen. daar heeft men al jaren grotere kentekens op de auto.

0

Ben al eens bij OPC Geel toen nog geweest en die hadden ze niet.
          Misschien voor GT3 bumper anders dan de gewone bumpers.
          Voor de turbo is het ook anders.

0

Gewoon bestellen bij Porsche zelf,

maarten had hier in de 1e post het onderdeelnummer neergezet 😉

996.701.105.01 (kostprijs: 24.83 Euro incl. BTW)

0

Ik zit hier ook met die te kleine houder.
              Zou ook nog graag die engelse hebben maar heb ze nog niet gevonden.
              Zal eens wat harder moeten zoeken denk ik.
              De herinschrijving is lopende dus kortelings komt die plaat er terug op.

0

Ziet er inderdaad stukken beter uit dan het origineel !

Heb zelf geen houder meer – maar een kentekenplaat-sticker … die op afstand niet van echt te onderscheiden is 😉

0

Tnx hellraiser !!
                  eerst nog vakantie, ik zal je een PB sturen als het zover is.

0

Idd, Thx Maarten 😉
                    Alleen gaat de Turbo-voorbumper onderaan ietsje stijler naar binnen toe waardoor ik de onderste gaten voor
                    de vijsjes niet heb kunnen gebruiken en er een kier tussenzit van ong. een halve cm. Maar dit is nog steeds
                    beter dan wat er eerst op hing 🙂

@deepee
                    , ligt voor je opzij 😉 Wanneer is de eerstvolgende bijeenkomst van het pf waar je aanwezig bent?

0
                    S2

Mooi opgelost! Is toch veel mooier niet?

Blij dat ik de wereld een beetje mooier heb kunnen maken met mijn tip 🙂

0

[hide]als je met die smalle PVC sokkel niks meer doet Johan, dan mag je hem voor me opzij houden. mijn 986 heeft vooraan een trekhaaktraktatie ontvangen van andere parkeerder

0

‘t heeft even geduurd maar gisteren uiteindelijk deze rommel:

[URL=http://smg.photobucket.com/user/HellraiserIII/media/996TL/DSCN1333_zpssnumucps.jpg.html][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/996TL/DSCN1333_zpssnumucps.jpg[/IMG][/URL]

vervangen door een originele UK-nummerplaathouder 🙂

[URL=http://smg.photobucket.com/user/HellraiserIII/media/996TL/DSCN1335_zps7qv0dkzq.jpg.html][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/996TL/DSCN1335_zps7qv0dkzq.jpg[/IMG][/URL]

0

Dag Raf,

ik heb idd dat metalen beugeltje.

En had nog niet zover gedacht om er een kunstof nummerplaathouder aan te bevestigen!

Zal dat vnv direct eens proberen!

0

Hi Wout,

heb je dat metalen beugeltje niet?

Ik heb gewoon een kunststoffen nummerplaathouder op dat beugeltje gemonteerd.

Mvg,

/AmbuRaf

0

[quote=”deepee” post=179035]bedankt voor de hint !
                                ik ga eens kijken of deze ook beschikbaar zijn voor de 993ers want die staat ook nog op m’n lijstje.[/quote]

Die zijn er zeker.

Ik zal even moeten zoeken, maar denk dat ik er nog wel eentje heb.

En anders inderdaad eens kijken op de site van Rose Passion of bij de Dealer 😉

0

Ik ben ook op zoek naar een nummerplaathouder vooraan ‘Europees formaat’ voor een 1980 ‘SC.

Op de gewoonlijke sites met onderdelen vind ik niet direct iets terug.

iemand mss ideeën waar ik ze wel kan vinden?

*EDIT* sorry had niet gezien dat dit onder de Watergekoelde porsches stond.

0

merci jeanke ! daarmee wist ik zeker dat hij in PET zou moeten staan. het onderdeelnr 993 701 105 00 ev. staat bij op m’n boodschappen lijstje

993NRplaathouder.png

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.