Nummerplaathouders

Home Forum Zeverhoekje Nummerplaathouders

• Maker
    Discussie
  • Voor degene die ze verleden keer gemist hebben…
    De Zuffenhausen Bastards denken er sterk aan om terug nummerplaathouders te bestellen.
    We zouden er al zeker laten maken met de tekst “Aus prinzip, nicht aus prestige” maar misschien bestellen we ook nog een paar andere batches. De aantallen zullen kleiner zijn vandaar wordt de prijs vastgesteld op 10 Euro wat peanuts is voor de verkregen kwaliteit terwijl het coollness-level over 9000 is 8)

Een paar quotes die spontaan bij ons opkwamen:

“Turns petrol into music” :music:

“Fuck you AND your Prius!” :ass:

Of, mijn persoonlijke favoriet: “If you’re going to ride my ass, at least hold my hair” :mrgreen:
    Akkoord, de 2 laatste zijn er misschien een beetje over, maar kom, ‘t was grappig :happydance:

Gelieve in een eventuele reply jullie favoriet door te geven en moest je zelf nog een coole quote weten mag je die ook altijd doorgeven. We zijn benieuwd… :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 96)
    • extra brede kont is wel nodig … eeuuhh ik bedoel, anders geraakt die lange tekst er niet op, ik bedoel, alleen voor turbo bezitters, 4S etc … hoe schrijf ik mezelf hier in godsnaam uit???

Misschien toch maar gewoon op de zijkant van een VW Sharan zetten 😐

LOL

[quote=”Sensa911″ post=194922]
          Iemand een idee voor op haar nummerplaathouder?[/quote]
          “If you’re going to ride my ass, at least hold my hair” ? :mrgreen:

Om dan uiteindelijk zijn vrouw de schuld te geven aangaande het laattijdig posten!!! Moeten we dat onschuldig wicht niet op een of andere manier helpen? :happy:
            Iemand een idee voor op haar nummerplaathouder? Een paar bemoedigende woorden?

dat patrick een beetje tegendraads is, heb ik net nog kunnen vaststellen in de foto challenge topic. ne normale mens legt een blokje ijs in z’n single malt en drinkt er eentje bij de TV … hij zet z’n turbo buiten in de vrieskou, legt de hele fles op z’n turbogat, moet dan zo lang wachten tot de fles ijs-en-ijskoud geworden is … dat het al tijd geworden is om naar het werk te vertrekken voor hij een neut kan legen 😉 .

PB

Daar wringt het schoentje net, ik ben niet goed in de schijn ophouden. :coolness:

Dat doe je op dit ogenblik de zogenaamde “Onslow-interpretatie” van diezelfde spreuk Niet gemakkelijk om vol te houden, maar kan alleen uitgevoerd worden door personen die zich bij voorkeur in een marcelleke in het openbaar vertonen en die het liefst niet worden lastiggevallen doon een of meerdere persoon van het vrouwelijk geslacht.

PatrickB … stopt daarmee! Ge zijt Uzelf niet meer :relaxman:

PB

Goh en ik zit hier op de sofa mijn biertje te drinken, kijkend naar de visbak. :mrgreen:

PatrickB, Je maakt het te gemakkelijk, dat doet me denken aan een oude spreuk, die ging ongeveer zo…
                      image_2015-01-23.jpg

PB

of je >> klikt hier << 😉

Klik op “persoonlijke berichten” bovenaan deze pagina. Vervolgens klik je je op “nieuw” en dan op “gebruikerslijstt” en zoek naae McKlusky. Klik op de naam,schrijf neer wat je wensen zijn en de Grote Forum Baas zorgt er persoonlijk voor dat je wensen worden vervuld! :relaxman:

Zo graag ook z’n nummerplaathouder bestellen ? (there’s no substitute)
                            Maar hoe vind ik David (McKlusky) terug om dit door te geven ?

David (McKlusky) een pb’tje gestuurd :happydance:

Nog even meegeven dat alles te bestellen is bij David (McKlusky). Indien je iets wil bestellen stuur hem even een pm :up:

you’ve got mail

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.