Nummerplaathouders

Home Forum Zeverhoekje Nummerplaathouders

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Voor degene die ze verleden keer gemist hebben…
      De Zuffenhausen Bastards denken er sterk aan om terug nummerplaathouders te bestellen.
      We zouden er al zeker laten maken met de tekst “Aus prinzip, nicht aus prestige” maar misschien bestellen we ook nog een paar andere batches. De aantallen zullen kleiner zijn vandaar wordt de prijs vastgesteld op 10 Euro wat peanuts is voor de verkregen kwaliteit terwijl het coollness-level over 9000 is 8)

Een paar quotes die spontaan bij ons opkwamen:

“Turns petrol into music” :music:

“Fuck you AND your Prius!” :ass:

Of, mijn persoonlijke favoriet: “If you’re going to ride my ass, at least hold my hair” :mrgreen:
      Akkoord, de 2 laatste zijn er misschien een beetje over, maar kom, ‘t was grappig :happydance:

Gelieve in een eventuele reply jullie favoriet door te geven en moest je zelf nog een coole quote weten mag je die ook altijd doorgeven. We zijn benieuwd… :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 96)
      • [quote=”PatrickB” post=119917]Geflecidinges PVB. :relaxman:

@Funny
        , misschien toch een heroriëntering overwegen? >> The True Me<<[/quote]

Bedankt Patrick voor de “geflecidinges”

The True Me… waar slaat dat nu op… :coolness: :think:

PB

Geflecidinges PVB. :relaxman:

@Funny
          , misschien toch een heroriëntering overwegen? >> The True Me<<

:up: Uit mijne goede jonge tijd :up:
            Man man man, waar is de tijd naartoe, en sinds gisteren weer een jaar ouder en verstandiger :happy:

Nog een goeike gevonden in een liedje van Front242: “In less time than it takes to tell” :happydance:

Alhoewel de titel van de song ook al niet zou misstaan 8)

Heb ook een goede voor de Boxster eigenaars onder ons…

“Deze is betaald”… :what: :happy:

PatrickB zo denk en schrijf je niet over een Boxster-eigenaar . :what: :what: 😉

Loud pipes save lives ! Had ik vroeger op mijn Bol d’Or hangen. Tevens zeer juist.

[quote=”porsche914orange” post=119776]Don’t push me at the red light, follow me at the green hell![/quote]

crazy ivan :happy:

Voor op mijn GT3 zou ik dat wel leuk vinden

[quote=”Mushroom” post=119775]”Nee, hij is niet van m’n vader”
                          Maar afgaand op de foto’s van het laatste RLC… [/quote]

Allen nog jong van geest. 😉 :mrgreen:
                          Is wel een goeie als nummerplaat trouwens. :up:

Deze vond ik ook nog leuk (goed gevonden heren 8)):
                          -Turns petrol into Music
                          -There is no substitute
                          -Yes it’s fast and . . No, you can’t drive it

En de all-time favorite:
                          -Aus prinzip, nicht aus prestige :applaus:

One life,….Live it

Ik had vroeger nog eens hangen…. “Will race 4 food” en later “Praise to the Lowered”

Ook een leuke van ne maat geweest op zijn platgesmeten Audi, ” You can’t go any lower until you’re 6 feet under “

Onderhoudend draadje :happy: :popcorn: :popcorn:

PB

De gemiddelde Boxster rijder? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En ja, ik ben mijn eigenste Coiffeur. :coolness:

weete gij eigenlijk wel wat dat is, nen coiffeur? :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 96)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.