Nummerplaten

Home Forum Zeverhoekje Nummerplaten

• Maker
    Discussie

• porsche
    Deelnemer

Vorige week een personaliseerde plaat aangevraagd voor een nieuwe wagen.

Maandag kreeg ik bericht van mijn makelaar dat deze tijdelijk on-hold waren geplaatst om weet ik welke reden.

Woensdag kreeg ik de reden te horen, men is nog altijd bezig met de Europese nummerplaten en hierdoor worden tijdelijk geen gepersonaliseerde nummerplaten uitgereikt.

Vandaag in de krant een artikel dat de Europese nummerplaten een feit zijn. Deze nieuwe nummerplaten krijgen donkerrode letters op een witte achtergrond met als combinatie 1-ABC-123.

Pure Kafka weeral in België om de Franstaligen gunstig te stemmen. In alle andere landen worden het zwarte letters op een gele achtergrond, de Franstaligen vonden dat te vlaams. Begrijpe wie begrijpe kan ? Alle technologische apparatuur die zal gebruikt worden voor het rekening rijden in de toekomst werd afgesteld op deze zwarte letters met gele achtergrond.

Enfin hierdoor heb ik nog altijd geen gepersonaliseerde plaat en de vraag is welke de mogelijkheden zullen zijn. Alle eerste ingeschreven voertuigen zullen dergelijke plaat al krijgen, daarna de herinschrijvingen en dan de platen verloren door diefstal.

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Voor één keer moet ik de Walen toch gelijk geven; laat alle technische apparatuur maar afgesteld worden op geel/zwart en laat de Belgische maar slecht leesbaar zijn voor de camera’s 😆 😆 😆

Hoe minder leesbaar hoe beter 😆 😆

Plumber

Dus wil je iemand kl..ten dan vijs je zijn gepersonaliseerde numemrplaat van zijn wagen 😈

Persoonlijk heb ik liever de witte nummerplaat met donkerrode letters dan een gele nummerplaat met zwarte letters. Combineer maar eens een mooie exterieurkleur met een gele plaat 🙄

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.