Nürburgring, voor beginners

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Nürburgring, voor beginners

• Maker
    Discussie

• rjf

Voor de liefhebbers 8)

[video type=youtube]xJ8_tE5S8kY[/video]

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • …dus Falken is een goed bandenmerk…?
        Grtz pascal911

reys schrijft:

Die kerel met die bange oogjes op 0.28 😆

om niet te moeten toegeven dat er (faal)angst aanwezig is, noemt men dat gefocust zijn of “being in the zone” 😳

😯

Blijft toch indrukwekkend. 😯 😕 ❗

Anoniem

Die kerel met die bange oogjes op 0.28 😆

ik reed die dag ook mee voor het “European FALKEN tyres” fabrieksteam
                  kreeg ik nog op m’n donder van één de ingenieurs omdat ik bij het uitremmen telkens 2 hondersten seconden te vroeg van het gas ging 😉

[video]http://www.youtube.com/watch?v=r4JBlG3G6ZE&feature=player_embedded[/video]

LOL
                    Wel leuk filmpje . Heb ik gisteren ook op mijn FB profiel gezet

rjf

Die instructies zijn zeer interessant. Wel verrast dat daar zoveel oneffenheden liggen?

proficiat alletwee,
                        mooie wagens, en nice driving 😈

hebt ge den dienen in uwen achteruitkijkspiegel zien zwaaien? Dat was ik! 😆 😆

Anoniem

Ah ‘t staat er al op…
                            Net voor de start kwamen daar toen geen 2 gasten vragen of ze enkele camera’s in m’n p’ke mochten momteren en of ik er ook nog wat commentaar wilde bij leveren!
                            Heb dan maar van ja geknikt 8)

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.