Nürburgring, voor beginners

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Nürburgring, voor beginners

• Maker
    Discussie

• rjf

Voor de liefhebbers 8)

[video type=youtube]xJ8_tE5S8kY[/video]

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • …dus Falken is een goed bandenmerk…?
        Grtz pascal911

0

reys schrijft:

Die kerel met die bange oogjes op 0.28 😆

om niet te moeten toegeven dat er (faal)angst aanwezig is, noemt men dat gefocust zijn of “being in the zone” 😳

0

😯

0

Blijft toch indrukwekkend. 😯 😕 ❗

0
              Anoniem

Die kerel met die bange oogjes op 0.28 😆

0

ik reed die dag ook mee voor het “European FALKEN tyres” fabrieksteam
                  kreeg ik nog op m’n donder van één de ingenieurs omdat ik bij het uitremmen telkens 2 hondersten seconden te vroeg van het gas ging 😉

[video]http://www.youtube.com/watch?v=r4JBlG3G6ZE&feature=player_embedded[/video]

0

LOL
                    Wel leuk filmpje . Heb ik gisteren ook op mijn FB profiel gezet

0
                    rjf

Die instructies zijn zeer interessant. Wel verrast dat daar zoveel oneffenheden liggen?

0

proficiat alletwee,
                        mooie wagens, en nice driving 😈

0

hebt ge den dienen in uwen achteruitkijkspiegel zien zwaaien? Dat was ik! 😆 😆

0
                          Anoniem

Ah ‘t staat er al op…
                            Net voor de start kwamen daar toen geen 2 gasten vragen of ze enkele camera’s in m’n p’ke mochten momteren en of ik er ook nog wat commentaar wilde bij leveren!
                            Heb dan maar van ja geknikt 8)

0
                          11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.