Home › Forum › Zeverhoekje › Oblivion
- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 1 maand geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
2 november 2022 om 21:53
[quote=”Yellow Submarine post=289666 userid=9203″]Probeer de next-level-blonde Aussie bimbo te negeren:
https://www.youtube.com/watch?v=Qvk3LWOSewc
De uitspraak over de “next-level-blonde” zegt andermaal veel over uzelf.
Er zijn er hier heel wat die hetzelfde doen met u, proberen compleet te negeren.[/quote]
-
MakerDiscussie
-
[quote=”ZUFF-65 post=289824 userid=11826″]Even ter info ; mijn mening en duidelijk geen vermoeden !
De Grote Nederlandse Larousse Encyclopedie, kortweg de GNLE, is een Nederlandse encyclopedie die van 1972–1979 in 25 delen is verschenen. De encyclopedie was gebaseerd op de Franse, tiendelige Grand Larousse encyclopédique.
Dus dit verklaart het een en het ander : er zijn namelijk 25 delen, geen 24 delen ; je hebt waarschijnlijk één deel niet gelezen of gemist !
Wel, je hebt gelijk, nu je het zegt! Als ik me goed herinner ging het initieel over 24 delen waarvoor ik mijn ouders kon overtuigen om er op in te schrijven. Die kwamen mondjesmaat met de post. En op het einde werd er dan nog een extra 25ste deel toegevoegd! tja, de kennis stond niet stil in die tijd en had de 24 delen ingehaald. In 1979 was ik 13 jaar… Ik moet dringend eens kijken bij mijn vader want als het goed is staan die er nog.
‘t is goed in ‘t eigen hert te kijken
nog even voor het slapen gaan
of ik van dageraad tot avond
geen enkel hert heb zeer gedaanEven ter info ; mijn mening en duidelijk geen vermoeden !
De Grote Nederlandse Larousse Encyclopedie, kortweg de GNLE, is een Nederlandse encyclopedie die van 1972–1979 in 25 delen is verschenen. De encyclopedie was gebaseerd op de Franse, tiendelige Grand Larousse encyclopédique.
Dus dit verklaart het een en het ander : er zijn namelijk 25 delen, geen 24 delen ; je hebt waarschijnlijk één deel niet gelezen of gemist !
I have nothing to declare except my genius.
Oscar WildeEnkel de heel oude mensen denk ik. In mijn geval (tweede helft jaren zeventig) gingen mijn ouders al niet naar de mis, dus wat zou ik mijn kostbare tijd daar verkwisten. Ik had wel andere hobbies. De 24-delige Larousse lezen bijvoorbeeld. Zeker nooit van gehoord?
Trouwens, het is net de tijd van de kindervrienden Sint-Maarten (bij ons) en Sint-Niklaas (elders) dus ik vraag me af hoe het nog met bisschop Van Gheluwe zou zijn? Ik wed dat hij wel wat andere lectuur dan de Larousse heeft.
De meeste onder ons ( het gewone plebs volgens uw citaat ) zijn hier vrij streng katholiek opgegroeid en opgevoed.
Niemand hier durft het dan ook aan om met “God” de spot te drijven hoor !
I am so clever that sometimes I don’t understand a single word of what I am saying.
Oscar WildeOndanks deze wijsheid zitten ze in de USA toch maar met een aanzienlijk aandeel waanzinnigen als ik de politiek en de verkiezingen aldaar zo gadesla. In elk geval meer dan in B.
Nothing can stop the man with the right mental attitude from achieving his goal;
nothing on earth can help the man with the wrong mental attitude.
Thomas JeffersonDat is dan weer geen mening maar een vermoeden. In een mening zit een opinie vervat. En daarvan wil ik u net niet beschuldigen…
Volgens mijn bescheiden mening komt die Amerikaan intussen ook niet meer over de vloer…….
[quote=”kleinekastenteufel post=289694 userid=3325″] het gaat steeds over uzelf en uw hautain oordeel over anderen en alles.[/quote]
En dan? Ik beken, ik ben god in het diepst van mijn gedachten. En goden oordelen nu eenmaal… Een voorbeeld: een vijftal jaar geleden komt dochter thuis met een Amerikaan (ook een blonde ) – hij werkte voor papa die een bedrijfje in Gavere runde – dit terzijde) – Goed, naderhand hoorde ik van prinses dat die Amerikaan vond dat ik “judgemental” kéék (ik had nauwelijks een woord gezegd). Nou, dat had die jongen goed gezien. Er zijn miljoenen mensen die slimmer en getalenteerder zijn dan ik. Maar mijn persoonlijkheid steekt zo in elkaar dat ik – eens mijn idee weloverwogen gevormd is – daar niet meer af te brengen ben, ook al is 99,99% (le plebs, quoi) een andere mening toegedaan. Het probleem (voor u) is dan dat ik mijn idee dan onmogelijk voor mezelf kan houden en met vuur verdedig, wat u hautain noemt. Als daar soms mensen bij gekwetst worden excuseer ik mij daar voor! Het is maar een mening.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.