Oblivion

Home Forum Zeverhoekje Oblivion

• Maker
    Discussie
  • [quote=”Yellow Submarine post=289666 userid=9203″]Probeer de next-level-blonde Aussie bimbo te negeren:

https://www.youtube.com/watch?v=Qvk3LWOSewc

De uitspraak over de “next-level-blonde” zegt andermaal veel over uzelf.
    Er zijn er hier heel wat die hetzelfde doen met u, proberen compleet te negeren.

[/quote]

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
    • Mysogien … geen idee wat het wil zeggen, maar ik kan beroep doen dat ik de laatste tien jaar al in Spanje woon dus sommige woorden ontgaan me nu eenmaal (zeg ik dan maar)

Haha heftig, dat wordt in de toekomst het hele jaar door regenbanden met die waterstof…

De onfeilbaar gele schrijft “mysogien”.

Wij schreven “proberen”, wat door de overvloed van bemoeienissen bijna niet lukt.

Profileringsdrang, het gaat steeds over uzelf en uw hautain oordeel over anderen en alles.

Dat negeren lukt blijkbaar niet voor iedereen

Om het goed te maken:

Lekke band? Nee… enkel onderaan een beetje!

Sorry, kon het het niet laten.. wie mij kent weet dat ik diepe bewondering koester voor talentvolle vrouwen allerhande. Maar het talent van Supercar Blondie bestaat er in dat haar looks en charme haar toegang verschaffen tot exotische sportwagens of beter, de eigenaars ervan. Zijnde Arabische sheiks en ander mysogien mansvolk.. not my cup of tea. En heb je de technische uitleg gehoord die ze probeerde te geven? 

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.