ODB2 ???

• Maker
    Discussie
  • Ben me een beetje aan het inwerken in de techniek en ben een beetje verward aan het worden over de begrippen ODB2 en “Porsche diagnose stekker”. Zijn beiden een andere naam voor hetzelfde of zitten er wel degelijk 2 interfaces in de Boxster? Ook bij wagen met 2.5l motor? (Deze van voor 2000 dus bedoel ik)
    Zijn deze interfaces vlot uit te lezen of hopeloos vergrendeld 😀 . Ik lees iets over Durametric kabel en setjes????

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • [quote=”PatrickB” post=143412]Durametric is the way to go voor Porsche. :cool:[/quote]
      Overroepen hoor, we hebben het topmodel (Durametric High Pro) getest op 3 wagens (Boxster, 996, Cayenne) maar is waardeloos hoor.
      Beloofd zeer veel op de website maar in de praktijk is het een totaal ander verhaal.
      Krijg je van de verkoper te horen, ja, dat hebben we nog niet meegemaakt. Yeh Right 😉

Misschien leuk voor een doe het zelver.
      Vraag maar eens referenties, die geven ze je niet en demo’s zijn niet mogelijk.

PB

Zelf lees ik de Boxster (beperkt) uit met de Vagcom (Rosstech) van mijn Audi, deze geeft mooi alle foutcodes op.
        Hiermee kan ik maar enkel simpele zaken mee resetten en niks software matig aanpassen.

Durametric is the way to go voor Porsche. 😎

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.