oeps, bijna alle zes verloren

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster oeps, bijna alle zes verloren

• Maker
    Discussie
  • was vandaag onderweg toen de wagen plots een blazend luid lawaai begon te maken en ja hoor, alle drie de moeren van de uitlaat langs ene kant weg en aan de andere is er ook al eentje verdwenen de andere twee stonden los.
    Gelukkig was ik niet te ver van familie verwijderd en hebben we daar direct een mouw aangepast maar ik vind het wel raar dat na een lentecontrole bij OPC en de technische controle niemand dit heeft gezien.
    :wtf:

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • euvel opgelost, zes nieuwe bouten en moeren, hebben alles moeten uitboren om nieuwe te kunnen steken

0

yep het zijn die aan de katalysator, echt eigenaardig, hoorde hem al een tijdje blazen maar dacht ach, binnenkort spring ik toch binnen bij Carnewal en die zullen mij wel zeggen wat er scheelt. Blijkbaar zullen die andere moeren losgetrild nadat er eentje begonnen is. Echt bizar.

0

bedoel je de moeren van je collectoren thv het blok of aan de koppeling met de katalysatoren?
          idd eigenaardig want dat zijn allemaal exemplaren waar je soms de gassmeltlasser bij moet halen als je los wil hebben.

0
        3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.