Home › Forum › Porsche Talk › Oeps ! I did it again………………
- Dit onderwerp bevat 22 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 9 maanden geleden door XXX.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Fermen bak !
Niet twijfelen over de foto’s en de uitleg, maakt ons enkel maar watertanden… :up:Als het goed is, mag het ook gezegd worden :coolness:
Thanks for sharing :up:
Erg mooie 992! Helemaal weg ook van het nieuwe dash dat tegelijk knipoogt naar de ‘goede oude tijd’ en toch helemaal bij de tijd is.
Ziet wel uit ja, mooi hoor, maaruh zo’n knop wil ik ook wel, ff snel 4 cm omhoog om een heuveltje te pakken!
Zo zie je maar dat Porsche voor elk wat wils heeft in het gamma! :up:
klopt , als je terugkijkt naar ieder model in het verleden, overtreffen ze zich telkens in het uitbrengen van een nieuw model, toch naar mijn mening….:up:
En ik maar denken dat je ‘t over de donuts had…die je op ‘t beton getekent had :engeltje:
Thanks mannen, ben ook aardig content met deze aankoop…:happydance:
Moet zeggen, de auto is een héél andere ervaring dan de 991, zeker wat betreft PK en koppel geeft deze bi-turbo zich helemaal, een bangelijk verschil tegenover zijn voorganger….., binnen heeft ie een aardige metamorfose ondergaan betreft digitale display’s waar de “klokjes” tevoorschijn komen bij het opzetten van het contact, en het grote breedbeeldscherm in het midden van het dash waar je tal van instellingen van de wagen kan aanpassen, of via dit venster gebruik kan maken van het Bose systeem, navigatie, Apple carplay enz….., de vormgeving in het interieur is ook aardig veranderd.
De achteras aansturing zorgt voor een fijn comfort bij het makkelijker in parkeren of het vlotter nemen van een rotonde, bij lage snelheid draaien de wielen in de tegenovergestelde richting dan de vooras, en bij hogere snelheden sturen de wielen in dezelfde richting dan de voorwielen, een aardig pluspunt met het Power steering plus pakket.
Het hydraulische liftsysteem is een must samen met het Sport design pakket waardoor de wagen andere vormgegeven bumpers heeft en bijkomende side skirts, maar ook een exta spoilerlip heeft vooraan dat een probleem zou kunnen zijn bij een hoge verkeersdrempel, tesamen met PASM systeem waardoor de auto iets lager ligt dan standaard is het met een druk op de knop mogelijk de auto 4cm te verhogen op de vooras, en hierdoor deze “obstakels” makkelijker te nemen zijn…
De Led Matrix koplampen zijn een fijne optie, dit tesamen met de nachtzicht assistent, die een infrarood termisch beeld weergeven in het instrumentenpaneel
De 18 weg’s verstelbare sportzetels had ik in mijn vorige Porsches nooit gehad, maar zijn op zich een aardigheid, dit met stoelverwarming en ventilatie, inclusief de Porsche logo’s in de hoofdsteunen, en het comfort geheugenpakket, wat ook zorgt bij het uitstappen van de wagen dat het stuur volledig teruggetrokken word naar het instrumentenpaneel, en de stoel volledig naar achteren schuift voor het makkelijk in- en uitstappen… (makkelijk als je 194 meet)
De verlichtte deur drempels had ik ook laten plaatsen in de 991, en vond het ook een mooie meerwaarde in de nieuwe configuratie.
Het is een hobby, en hier kunnen we nog wel even over doorgaan, maar ga het hierbij laten, er kunnen trouwens ook maar enkele foto’s gepost worden, en misschien zitten jullie niet te wachten op dit soort posting, dus ik kan niet meer zeggen als ik ben tevreden over de aankoop :up:
Mochten er forumleden zijn die twijfelen over de aankoop van een 992, ze mogen mij altijd contacteren voor meer info of een rit :driver:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.