off-topic gezever in één protpot

Home Forum Zeverhoekje off-topic gezever in één protpot

• Maker
    Discussie
  • [quote=”Woefke944″ post=268373][

Ik wou al niet over de prijs beginnen om weer geen slapende honden wakker maken maar deze is z’n geld wel waard als hij goed is.
    €10k + moet zeker te halen zijn. :up:
    Ik zou hem nog wel willen voor “erbij” maar het “pretbudget” heeft limieten :oops:[/quote]

@ Woefke de vraagprijs is 12.500€ Niet 10.000 + haalbaar
    Stop een keertje met de vraagrijs te bepalen voor andere mensen die iets te koop zetten
    Jij “kraakt” bijna ieder advertentie van een transaxle
    En anders doe het via pm rechtstreeks aan de eigenaar.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
    • Helemaal eens met Sensa, er zijn ergere dingen in de wereld.

De verzuring slaat hier hard toe momenteel, net zoals in de rest van ons landje… jongens waar zijn me mee bezig…

We dragen allemaal Porsche in ons hart, hebben passie voor wagens, … , laat ons hier terug komen voor de informatie, vragen, oplossingen, vraag en aanbod, … ,

Jullie vragen om striktere regels, we werken er aan, volgende dinsdag komt het team samen en gaan we nieuwe regels opstellen, communiceren en hanteren.
      Jullie zullen dat hier volgende week kunnen lezen.

We gaan er op toe zien dat de rust er terug komt en ik hoop dat iedereen hier weer een fijne tijd kan beleven zonder aanvallen op elkaar.

Ive

[quote=”Sensa911″ post=268584]Jongens toch … relativeert dat nu toch eens allemaal!!! Luister eens naar Let it Be van de The Beatles.

En, by the way, relativeren is voor mij nu heel gemakkelijk. Gisteren is een van de beste vriendinnen van mijn vrouw begraven… 51 jaar en 2 studerende zonen.

Stopt nu toch eens mee “het laatste woord te willen hebben”, mee “gelijk te willen hebben” … .

Komaan, profiteer van het leven!!![/quote]

Da’s pas gesproken. Respect

Besluit.

Verkoopdraadjes moeten gemodereerd worden. Een verkoper probeert in het algemeen iets te verkopen aan de hoogste prijs. Hier kan je soms lezen van forumprijs of aan een vriendenprijsje of voor een “echte liefhebber”. Maar toch ligt het begrijpelijkerwijze heel gevoelig (goedbedoeld) commentaar te geven op een vraagprijs. (En ander commentaar.) Misschien moet een verkoopdraadje wel beschouwd worden als “eigendom” van de verkoper.

En nu :driver:

Jongens toch … relativeert dat nu toch eens allemaal!!! Luister eens naar Let it Be van de The Beatles.

En, by the way, relativeren is voor mij nu heel gemakkelijk. Gisteren is een van de beste vriendinnen van mijn vrouw begraven… 51 jaar en 2 studerende zonen.

Stopt nu toch eens mee “het laatste woord te willen hebben”, mee “gelijk te willen hebben” … .

Komaan, profiteer van het leven!!!

Wat een soep omdat ik hier enkel zeg wat ik denk…. :popcorn:

Zoals ik reeds zei, als je daar niet tegen kan, kan je je best niet registreren op een forum voor je eigen gemoedstoestand :salut:

de post over de 931 is toch totaal niks fout mee ? Vraagprijs is 12.5€k wat een mooie vraagprijs is voor die mooie 931.
              Iedereen pingelt toch altijd af bij aankoop van een wagen dus daarom zeg ik : €10k + moet zeker haalbaar zijn.

dat kan dan 10.75€k , 11.5€k of 11.25€k zijn…. meer moet daar toch niet over gezegd worden.

De andere auto’s waar ik het over had heb ik in eer en geweten mijn mening en ervaring verteld.
              als er dan iemand in zijn gat gebeten is; Not my problem, Not my monkey’s…

Als de prijzen dan toch allemaal zo rechtvaardig zijn waarom blijft alles dan te koop staan ????

Voila, omdat “de markt” nu eenmaal bepaald wat te duur en niet te duur is.

Heeft totaal niets met afbreken van iets of iemand te maken.

Eigenlijk zorgt “de markt” er gewoon voor dat iemand in zijn gat gebeten is.

[quote=”Mushroom” post=268532]… kijk eens uit welk kamp de boertigste antwoorden komen :idea:[/quote]

iedereen die hier lang genoeg komt weet van wie er al de meeste posts geveegd werden wegens ongepast. meer hoeft hierover niet gezegd. de sfeer is hier al zuur genoeg.

[quote=”912SWB” post=268551][quote=”Bladerunner” post=268544]Jongens, wat een verzuurde boel hier. Ik denk dat ik het net als zovelen hier een tijdje voor bekeken houd.
                  Salut. :salut:[/quote]

+ 1[/quote]

+1

[quote=”wing” post=268547]GGGGGGeRRRRtttttttttttt, we need youuuu 😀 :D[/quote]

ik vrees dat die het opgegeven heeft. Is een normale gast die normaal wil genieten van het leven … der zouden er meer moeten zijn van die soort…

[quote=”Bones” post=268546]moeten de mods hier niks over zeggen?[/quote]

Bones ,de Mods zitten blijkbaar al op café , ze hebben onze raad reeds gevolgd :happy: :happy: :happy:

[quote=”Bladerunner” post=268544]Jongens, wat een verzuurde boel hier. Ik denk dat ik het net als zovelen hier een tijdje voor bekeken houd.
                        Salut. :salut:[/quote]

+ 1

123

my point exactly, er is een groep die doe het zelf forum police wil spelen.
                          over iets dat niet verboden is volgens de forum regs.

En ipv te klagen dat de forum regs moeten worden aangescherpt, vallen ze andere leden op het forum zelf aan over wat volgens de letter van de regs gewoon toegelaten is.

Dat kan niet in mijn ogen.

Of je argumenteert, en zoekt buy in om aan de mods te vragen de regs te verscherpen, en duidelijk toe te passen.

Of niet,
                          maar dan moet je ook niet gaan lopen zagen en mensen verwijten omdat ze niet conform jou persoonlijke ongeschreven wetten werken.

Gelijkhoe moeten de mods iets doen: regs verscherpen en toepassen

of de doehetzelf forum politie duidelijk maken dat zij geen mod zijn.

GGGGGGeRRRRtttttttttttt, we need youuuu 😀 😀

moeten de mods hier niks over zeggen?

nu leg de B kant van de plaat er maar op…… :coolness:

Jongens, wat een verzuurde boel hier. Ik denk dat ik het net als zovelen hier een tijdje voor bekeken houd.
                                  Salut. :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.