off-topic gezever in één protpot

Home Forum Zeverhoekje off-topic gezever in één protpot

• Maker
    Discussie
  • [quote=”Woefke944″ post=268373][

Ik wou al niet over de prijs beginnen om weer geen slapende honden wakker maken maar deze is z’n geld wel waard als hij goed is.
    €10k + moet zeker te halen zijn. :up:
    Ik zou hem nog wel willen voor “erbij” maar het “pretbudget” heeft limieten :oops:[/quote]

@ Woefke de vraagprijs is 12.500€ Niet 10.000 + haalbaar
    Stop een keertje met de vraagrijs te bepalen voor andere mensen die iets te koop zetten
    Jij “kraakt” bijna ieder advertentie van een transaxle
    En anders doe het via pm rechtstreeks aan de eigenaar.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 53)
    • 1509437086283.png

Dus elke maand een goed glas samen drinken en een goede babbel is beter dan pagina’s vol pennen :think:

:drink: :drink: :drink: :drink: :drink:

Als je op café gaat en je begint in ‘t rond te slaan krijg je vroeg of laat een vonk terug, een forum werkt net hetzelfde 8)
          Ik zal altijd iedereen in zijn waarde laten, als ik zie dat iemand een “sloor” is zal ik zelfs extra mijn best doen, maar als ze proberen pakken “om zeer te doen” dan hap ik terug, in eerste instantie (en omdat je met het geschreven woord nooit echt zeker bent (geen intonatie, uitdrukking, etc…)) op een grappige manier, als ze dan nog eens schoppen, tja…
          Als zelfs dat al niet meer mag? Wat is dan ‘t volgende? Ne PDK? :mrgreen: :happy:

Mij werd verweten dat mijn auto’s een saaie kleur hebben (nochtans stond daaronder een preek over hoe je nooit persoonlijk mag worden, maar de ene mag persoonlijker worden dan de andere blijkbaar). Wat moest ik daar op antwoorden? ‘t Is zo. Maar kijk, ik ben er blij mee. Als je daar allemaal een butthurt report moet voor invullen 🙄

Niet vergeten Mush 😀 de kleine korporaal uit de Bohemen had ook nog Goebbels Himmler Bormann ,Göring en nog enkele :sarcastisch :sarcastisch

De sfeer wordt ook bepaald door ieder die de kunst verstaat om humor tussen de lijnen te kunnen lezen
            Maar niet iedereen heeft hetzelfde gevoel voor humor , dat klopt en daarmee moet dan ook rekening gehouden worden zonder dat het zuur wordt.

[quote=”deepee” post=268449]
              de sfeer die allen hier ervaren wordt gemaakt door enkelingen[/quote]

En wie die enkeling(en) is/zijn hangt af van aan wie je het vraagt 💡
              Hitler vond ook dat hij goed bezig was…

ooo maar ik kan de humor van mush wel smaken hoor…… :popcorn:
                Topkerel met de nodige zelfrelativering, zoals het hoort!

Not to beat a dead horse, but …

hoe grappig je jezelf ook vindt, niet iedereen heeft dezelfde soort humor
                  af***ken is en blijft negatief, of het nu wel of niet over de prijs gaat, of het nu wel of niet in een verkooptopic gebeurt
                  de sfeer die allen hier ervaren wordt gemaakt door enkelingen

voorlopig nog leeg

En ik vroeg mij nog af waarom ik zo weinig op het forum kom tegenwoordig….

Dacht de liefhebbers te informeren over en mooie Turbo vooraleer deze op de verkoopsites komt.

I hear you :drink: :up:

Er mag al eens gelachen worden
                        Doch best niet ten kosten van een ander (tiptronic rijders uitgezonderd :mrgreen: :happy: )

Ik ben de eerste om commentaar te geven op iets, of om er de spot mee te drijven, alleen:

-ik doe dat niet in een verkooptopic.
                          -ik kan ook met mezelf lachen, en daar wringt voor velen het schoentje.

Voorbeeld 1: de velgen die ik te koop aanbied. Wereldwijd rijden duizenden auto’s met replica velgen, ik kan er hier zo ‘n tiental opnoemen die met replica’s rijden, maar als je ‘n set aanbiedt… Hola! Bij andere fora wordt al die overbodige commentaar verwijderd en mag het alleen gaan over eventuele aankoop, extra vragen, of afspreken.
                          Voorbeeld 2: PDK rijders zijn luie varkens, maar ik noem mezelf een ouwe bunzing. Heb je’m? Humor heet dat. Op rondritten worden er constant zo’n steekjes uitgedeeld en daar kan er wél mee gelachen worden. Ik zal ook nooit commentaar geven op een PDK of Tiptronic in iemands verkooptopic, dat heet dan weer gezond verstand :up:

De kans is groot dat die van mij ook op de markt komt, maar ik denk beter niet via het forum … afscheid van een geliefde bolide nemen is al pijnlijk genoeg. Daar heb je geen extra zaadstengel commentaren bij nodig. :ass:

En als ik um dan via het forum zou verkopen voor een nette prijs, dan zou ik het forum een mooie donatie gunnen.

Maar dat gaat dus niet gebeuren zo.

Goed bezig hoor, TOP!! :up:

Er heerst hier al een tijdje een zure sfeer op het forum. Daarom dat ook al mensen afgehaakt zijn, en nog velen meer denken aan afhaken in de toekomst als daar geen verandering in komt.

Misschien is WES-RS geïnteresseerd? Waar zit hij?

Tip: “Ranting topic – laat hier even stoom af” :engeltje: Het is er allemaal hier op dit forum :sarcastisch 😀
                                  En nu terug on topic – hopelijk geraakt er eens iets verkocht op dit forum

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 53)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.