off-topic gezever in één protpot

Home Forum Zeverhoekje off-topic gezever in één protpot

• Maker
    Discussie
  • [quote=”Woefke944″ post=268373][

Ik wou al niet over de prijs beginnen om weer geen slapende honden wakker maken maar deze is z’n geld wel waard als hij goed is.
    €10k + moet zeker te halen zijn. :up:
    Ik zou hem nog wel willen voor “erbij” maar het “pretbudget” heeft limieten :oops:[/quote]

@ Woefke de vraagprijs is 12.500€ Niet 10.000 + haalbaar
    Stop een keertje met de vraagrijs te bepalen voor andere mensen die iets te koop zetten
    Jij “kraakt” bijna ieder advertentie van een transaxle
    En anders doe het via pm rechtstreeks aan de eigenaar.

8 reacties aan het bekijken - 46 tot 53 (van in totaal 53)
    • Het hoort hier eigelijk niet thuis in dit topic maar kom, aangezien de rest off topic gaat….

Ik haal mijne popcorn :popcorn: alvast boven en zet mijn beste gezichtsuitdrukking reeds klaar ruzie ruzie

is het hier eigenlijk een forum of hoe noemt deze website in feite ?

een forum noemen ze een online platform waar mensen omtrent een bepaald onderwerp elkaar bevragen, helpen, tips & tricks delen en ja, ook elkaars (ongezouten)mening aanhoren… als dat niet kan komt het er op neer dat het hier gewoon gaat over een internet hoekje waar een bepaald “select” clubje de plak voert!

dus go and shit another one :ass: ( een FY emoji had hier op zijn plaats geweest maar blijkbaar niet voorradig 😉 )

Ik heb hier sinds kort bepaalde zaken vernoemd die vele andere misschien wel denken maar niet uitten. aan bepaalde reacties te zien geldt er hier gewoon censuur ! :think:

Ik heb trouwens geen flauw idee wat ik in deze topic weer verkeer heb gezegd :wtf:

Mind you own business word er dan gezegd…. wel; ZET HET DAN OOK ALLEMAAL NIET OP EEN FORUM ….

Voila, laat de popcorn fretters :popcorn: en de boze uitdrukkingen nu maar komen ruzie ruzie

Het is misschien een idee een apart topic hiervoor te openen ?

Prima idee ! :drink:

123

Laat misschien het modereren over aan de moderators?

Ludiek of ironisch commentaar op het type schakelpookje, welk type dan ook, staat volledig los van het ondermijnen van een bepaalde vraagprijs ; toch ?

@ ZUFF & C° zo zijn er mensen die bijna uitsluitend commentaar leveren op het schakelstokje. gaan we die dan gelijkhaardig benaderden?

123

er stond een :up: bij.
                mug… olifant..

ik zie het probleem wel…..
                  Ik krijg net zoals ZUFF het schijt van mensen die enkel op de prijs reageren. Als dat het enige is wat er te zeggen valt, zwijg dan beter….onder het moto “mind your own businesssss”

123

[quote=”ZUFF-718″ post=268390]
                    Woefke.[/quote]

12500 is 10K+
                    Dus ik zie het probleem niet.

Het is een mooie auto en de vraagprijs waard, en ik denk dat iedereen akkoord is.

8 reacties aan het bekijken - 46 tot 53 (van in totaal 53)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.