Officiële Start van Carrera To China

Home Forum Carrera to China Officiële Start van Carrera To China

• Maker
    Discussie
  • Beste mensen,

wij laten jullie weten dat de officiële start van ons avontuur http://www.carreratochina.com is vastgelegd op:

ZONDAG 30 NOVEMBER 2008 om 10u00 ‘s ochtens.

SINT-PIETERSPLEIN in GENT, vlak voor de Onze-Lieve-Vrouwe-Sint-Pieterskerk, in de schaduw van de allombekende Boekentoren.

De eerste etappe gaat binnendoor naar het centrum van Lier, alwaar wij om 12u00 ‘s middags de Grote Markt hebben afgezet om onze wagens te kunnen parkeren, en een hapje te eten.

Daarna gaat het richting Limburg, en vandaar naar de Eiffel, alwaar wij de eerste keer zullen overnachten, ergens in de buurt van de Nürburgring.

Wij nodigen jullie uit om de Porsches nog eens van stal te halen (wij hopen op een stralende dag), en ons te vergezellen vanuit Gent, of vanuit Lier.

Antwoord liefst op deze thread om je aanwezigheid te bevestigen!

Alvast bedankt!!!
    mvg,
    Jan & Erwin

http://www.carreratochina.com

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 61)
    • [quote=”targaboy”:fv9b34om]gade verhuizen jan alle dan gaan we u nietmeer zien ofzo???

groetjes

miguel[/quote]

kie ka kokoe
      ekoralaps
      wiezo koliepanda opolossa?

🙁 twisted: 🙁

gade verhuizen jan alle dan gaan we u nietmeer zien ofzo???

groetjes

miguel

ja jongens,

we zijn onverwacht vroeg terug, maar wel met een heel voldaan gevoel.

ik heb het razend druk gehad in België, ik ben bezig mijn bvba te vereffenen, kantoor te verkopen, zware belastingscontrole achter de rug, bezig te verhuizen, en ondertussen vlam ook ik over en weer naar London, waar mijn vriendinnetje woont…

ik probeer tijd te maken om het engelstalige verslag af te maken, en dan schrijf ik een ingekort nederlandstalig verslag.

de wagen zal normaal gezien op 18-06 in zeebrugge aankomen. Ons wagentje heeft het fantastisch gedaan, en wij ook: geen schram staat erop, en de wagen loopt beter dan ooit tevoren.

binnenkort meer nieuws!

jan

Ps bedankt aan iedereen die ons steunde tijdens de reis, het deed enorm veel deugd om nieuws van het thuisfront te horen!!

Ik heb geprobeerd om met Jan vorige week af te spreken om eens de details te horen, maar is nog niet gelukt.

Dat er iets moet komen is zeker hé…tenzij Jan en Erwin dat helemaal niet zien zitten (wat ik niet denk)

To be continued.

Rufie.

Zoals sommige onder jullie waarschijnlijk wel hebben gevolgd zijn Jan en Erwin terug in België na hun avontuurlijke reis. Ondanks het feit dat ze niet in China met de wagen binnen zijn geraakt was het super om hun reisverslag te volgen. De wagen wordt momenteel verscheept en zou 14 juni in België aankomen. Misschien een gelegenheid om iets te organiseren … (Rufie 😆 ) ?

[quote=”cab ’88”:14mu97mg]Staat er ergens een kaart online met de route die ze verwachten te nemen?
                Zou leuk zijn om zo effenaf te zien waar ze ongeveer zitten en welke richting/land ze uitgaan.
                Waar zitten ze nu ongeveer na 5 dagen bollen?[/quote]

Kijk even op hun website http://www.carreratochina.com . Daar staat een gps met de route die ze gepland hebben. Even onderaan klikken en een grotere kaart gaat open.

Anoniem

Staat er ergens een kaart online met de route die ze verwachten te nemen?
                  Zou leuk zijn om zo effenaf te zien waar ze ongeveer zitten en welke richting/land ze uitgaan.
                  Waar zitten ze nu ongeveer na 5 dagen bollen?

[quote=”yabba944″:zk5u8vcs]ik heb zondag een hele tijd rond de carrera-to-china-porsche lopen rondkijken op de parking van het tankstation in Tessenderlo , maar er was niemand te zien, en ook geen andere Porsches ??? Waar waren jullie ?[/quote]

Wel Yabba944, ik was de enigste Porsche die met Jan en Erwin meegereden heeft van Lier tot in (bijna) Lummen. We zijn net buiten Lier nog Sinterklaar en 4 Pieten tegengekomen, dus wij maar claxoneren en hij stak zijn hand op 😛 , jammer dat ik toen even niet filmde.
                    In Lummen heb ik de E314 genomen, zij zijn er inderdaad afgereden net voor kruispunt Lummen aan een tankstation. Ik dacht dat ze vandaar binnenwegjes gingen nemen richting Duitsland en heb dus afscheid genomen net voor ze eraf gingen maar toen zag ik dat ze doorreden naar het tankstation…

Filmkes volgen nog hoor maar laatste dagen teveel moeten werken aan badkamer en echt te moe ‘s avonds…

ik heb zondag een hele tijd rond de carrera-to-china-porsche lopen rondkijken op de parking van het tankstation in Tessenderlo , maar er was niemand te zien, en ook geen andere Porsches ??? Waar waren jullie ?

Tof om al nieuws te hebben.
                          10L/100km met zo’n doos op uw dak!
                          Da’s heel schappelijk inderdaad.

Rufie did it again, indeed, geweldige organisatie., kan niet genoeg gezegd worden.

Wel niet mijn foto’s hierboven 😉

[quote=”wreckah”:j5wvknil]doodmoe op zaterdagavond, eigenlijk bijna een zombie, maar toch al die lieve mensen die afkwamen om ons uit te wijven…echt zalig!
                              [/quote]

Waar het hart van vol zit …. 🙄 😉 😆 😆 😆

Alain , deze is echt super 😈 😆 😆 😆

Zo leuk om al nieuws te hebben !!

Ik heb ook een tevreden gevoel.
                                Is eigenlijk toch wel lachen dat we op 4 weken tijd de nationale pers gehaald hebben 😮
                                Vanavond naar AVS gekeken maar niets gezien. Waren die daar eigenlijk ?
                                Misschien morgen aan de beurt ?

jongens jongens,

wat kan ik zeggen,

ik vond het echt een fantastisch weekend!!!!

doodmoe op zaterdagavond, eigenlijk bijna een zombie, maar toch al die lieve mensen die afkwamen om ons uit te wijven…echt zalig!

en dan de zondag…wie had dat gedacht?
                                  25 Porsches op een zondagochtend met STRONTWEER!!!
                                  Ik kan jullie niet genoeg bedanken om af te komen, en ons te vergezellen de eerste kilometers….het was onwerkelijk om enkele honderden meters porsches achter ons te zien rijden….super!!!

en dan smiddags in lier, allemaal naar het VTM nieuws kijken 🙂 zaaaaalig!

merci alain (rufie) voor de hulp de afgelopen maand!! ons klein avontuurke heeft een heel andere draai gekregen door uw toedoen, en we proberen ons zoveel mgl in te zetten om alles zo goed mogelijk up to date te houden voor jullie!!

roeten vanuit een vettig, wak, sneeuwig, ijskoud Nürnberg (oost-duitsland)

Jan & Erwin

PS de porsche loopt supergoed. 10L/100km verbruiken we 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 61)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.