Officiële Start van Carrera To China

Home Forum Carrera to China Officiële Start van Carrera To China

• Maker
    Discussie
  • Beste mensen,

wij laten jullie weten dat de officiële start van ons avontuur http://www.carreratochina.com is vastgelegd op:

ZONDAG 30 NOVEMBER 2008 om 10u00 ‘s ochtens.

SINT-PIETERSPLEIN in GENT, vlak voor de Onze-Lieve-Vrouwe-Sint-Pieterskerk, in de schaduw van de allombekende Boekentoren.

De eerste etappe gaat binnendoor naar het centrum van Lier, alwaar wij om 12u00 ‘s middags de Grote Markt hebben afgezet om onze wagens te kunnen parkeren, en een hapje te eten.

Daarna gaat het richting Limburg, en vandaar naar de Eiffel, alwaar wij de eerste keer zullen overnachten, ergens in de buurt van de Nürburgring.

Wij nodigen jullie uit om de Porsches nog eens van stal te halen (wij hopen op een stralende dag), en ons te vergezellen vanuit Gent, of vanuit Lier.

Antwoord liefst op deze thread om je aanwezigheid te bevestigen!

Alvast bedankt!!!
    mvg,
    Jan & Erwin

http://www.carreratochina.com

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 61)
    • Ondanks de plaatselijke bui uitgestrekt van Antwerpen tot Gent en vandaar tot Lier was er toch nog behoorlijk wat volk op het Sint Pietersplein. Foto’s hierboven spreken voor zich.

Het poetsen kan beginnen,

Het was inderdaad plezant. Wel spijtig dat ik de rest kwijt geraakt was na 20 minuten door een stom rood licht. Ik zie dat ik er nog op moet oefenen 🙂 )

Hier nog foto’s (niet van mij, maar van op site van Erwin en Jan) :

En de beste :

Nog een artikel van de Gentenaar :

http://nieuwsblad.typepad.com/gent/2008 … ng-he.html

Goed kijken Stefx en Maddict !

WB

Ben er dus ook niet geraakt……omdat ik sterke twijfels had over de haalbaarheid gezien mijn agenda niet eerder gereageerd. Heb wel de repo op VTM gezien.
              Proficiat voor de organisatie en veel succes voor de twee moedigen!!!chapeau!

T’ja het was een leuk weekend (niet tegenstaande de regen ) Nogmaals proficiat aan de organisatie van gans het evenement .Leuke mensen ontmoet en hopen dat de Jan en Erwin zonder problemen in China geraken ,Dat wens ik hen toe ! 😀

Ziet er super uit .
                  Jammer dat we er niet konden bijzijn , maar de zoon gaat voor alles hé 😉

Wel spijtig te lezen dat ze vandaag hier de snelweg passeerden (tussen Lummen en Luik) . Dan had ik de colonne wel nog kunnen zien voorbijkomen en wat foto’s on the move maken en tegelijkertijd een steun geven (spandoekje aan een brug waar we dan zouden staan) .
                  Dat is hier dus maar een paar kilometers vandaan. 😥

ik heb het ganse verslag van VTM deze avond opgenomen en op mijn site gezet: http://web.me.com/setakira/Porsche

Fotos en eigen reportage volgen nog (ik ben nog met hun meegereden tot in Lummen waar zij verder reden richting Luik en zo naar Duitsland om te overnachten in een hotelletje in buurt van de Nordschleife).

leuk filmke/foto’s!! zag er een paar bekenden in figureren… 8)
                      gelukkig was het hier niet zo’n hondeweer… 😆
                      maar wel helaas het hele weekend gewerkt 😥

Echt jammer dat ik er niet kon bijzijn 1 van de dagen, maar mijn badkamer moest nog ingewassen worden, en een hele verhuis dus het lukte gewoon niet 😥

Nu hopen dat de mannen onderweg geen problemen gaan hebben.

Het was inderdaad plezant. Ik wil iedereen bedanken die zaterdag of vandaag Erwin en Jan is komen ondersteunen.
                          Vandaag is echt mijn pijp uit, was gisteren zeer intensief.
                          Ben wel tevreden met de opkomst, de leuke reacties, de vele helpende handen, de vele sponsors. Echt bedankt !

De foto’s volgen morgen wel.
                          Doordat ik zaterdag verantwoordelijk was voor de organisatie heb ik geen enkele foto van de avond. Laat maar komen al die foto’s dus.

Groetjes,
                          Rufie.

‘t Was fantastisch vandaag en gisteren!
                            Goed georganiseerd ook.

Plezant om al dat enthousiast volk samen te zien – in de gietende regen, jawel.

Net de reportage op VTM gezien, ik ben benieuwd wat die mannen ( en de Porsche ) allemaal gaan meemaken.

ken

ze zijn vertrokken…
                                kben benieuwd naar de verdere updates 😉 )

kheb het filmpje en de fotokes bekeken, de wagens staan daar toch zzooo mooi bij hé 😉 ) !!!!

ja twas een leutig en geestig weekend vooral tof om met ons forumleden in contact te komen

het was vooral heel aangenaam dat onze jan en erwin veel steun kregen
                                  door de talrijke opkomst op het sint-pietersplein en dat ondanks het strontregende sjapoo zo zie je dat porschisten het hart op de juiste plaats hebben

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 61)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.