Officiële Start van Carrera To China

Home Forum Carrera to China Officiële Start van Carrera To China

• Maker
    Discussie
  • Beste mensen,

wij laten jullie weten dat de officiële start van ons avontuur http://www.carreratochina.com is vastgelegd op:

ZONDAG 30 NOVEMBER 2008 om 10u00 ‘s ochtens.

SINT-PIETERSPLEIN in GENT, vlak voor de Onze-Lieve-Vrouwe-Sint-Pieterskerk, in de schaduw van de allombekende Boekentoren.

De eerste etappe gaat binnendoor naar het centrum van Lier, alwaar wij om 12u00 ‘s middags de Grote Markt hebben afgezet om onze wagens te kunnen parkeren, en een hapje te eten.

Daarna gaat het richting Limburg, en vandaar naar de Eiffel, alwaar wij de eerste keer zullen overnachten, ergens in de buurt van de Nürburgring.

Wij nodigen jullie uit om de Porsches nog eens van stal te halen (wij hopen op een stralende dag), en ons te vergezellen vanuit Gent, of vanuit Lier.

Antwoord liefst op deze thread om je aanwezigheid te bevestigen!

Alvast bedankt!!!
    mvg,
    Jan & Erwin

http://www.carreratochina.com

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 61)
    • Voila en hier zijn ook mijn fotos zoals beloofd 🙂

Klik HIER voor alle fotos!!!

😉

Jaja, ‘t was prachtig vandaag, omgekeerd evenredig met het weer want daar was maar één woord voor: schijt 😛

De persbelangstelling was groot, ik heb hier een linkje gevonden naar de reportage op VTM vanmiddag…

Best copy pasten in Windows Media Player (open URL = Ctrl+U), bij mij werkt het dan.
        Hopelijk kan Rufie nog een iets minder “vluchtige” versie vastkrijgen 😉

http://streaming.vtm.be/VTM/hetnieuws/opgeknipt/20081130_142602_3G_VERRE_REIS_13u.wmv

Mijn foto’s zijn aan’t uploaden, dus straks volgen die ook nog wel!

Verder nog eens hééél veel succes aan onze 2 helden, je moet het toch maar doen!!!

Groetjes,

Olav.

Het was een goe feestje gisteren!

Met dank aan Rufie voor de perfecte organisatie!
          En schitterende whisky’s trouwens 😉 )
          Goed dat we zijn blijven overnachten in Gent…

Spijtig van de regen deze ochtend… nu benieuwd wat we op VTM te zien gaan krijgen om 13:00

Vertrek hier nu ook vanuit Antwerpen met de 924. Tot straks.

Anoniem

Wij vertrekken nu met 2 elfjes.
              Tot straks.

ken

ik wens jullie veel plezier jan en erwin!!!
                met een goede reis met weinig tegenslag natuurlijk en veel plezier!!!

[quote=”eric63″:2lbszc1c]
                  Kom je met de nieuwe aanwinst of toch de 911 ❓
                  Eric[/quote]

Ben nog aan het twijfelen, vanavond rij ik in ieder geval met de 924. Morgen zou ik liever met de 911 gaan, maar als het regent/sneeuw is dat toch een stukje minder comfortabel. Bovendien moet ik ze dan alle twee achteraf liggen kuisen 😉 . Niet dat ik het erg vind om te kuisen, maar tijd is nogal zeldzaam tegenwoordig 🙁 . Hopelijk tot morgen.

[quote=”BC911″:1rzg3ocr][quote=”eric63″:1rzg3ocr]Als het weer het toelaat mag je me rond 9.30h in Gent verwachten.

Nog iemand die vertrekt vanuit het noorden van Antwerpen?

Eric[/quote]

Ja als het morgen geen ijspiste is komen wij ook af. Eventueel afspreken om 8u45 op de overdekte parking (boven) aan Brico Planet / Decathlon, op de Noorderlaan?[/quote]

Voor mij is dat afgesproken, 8.45h overdekte parking (boven) aan Brico Planet / Decathlon, Noorderlaan. 😉
                    Ik stuur je nog een pm met mijn gsmnummer, mocht het weer toch tegenslagen dat noch ik noch jij daar nodeloos staat te wachten.
                    Kom je met de nieuwe aanwinst of toch de 911 ❓
                    Eric

[quote=”Setakira”:esd3foko]Ik ben mij al aan het klaarmaken en vertrek seffens 😉 [/quote]
                      😆 Ik ben nog aan het werken ! maar ik moet natuurlijk niet zo ver rijden als jij he. Tot straks dan .

Ik ben mij al aan het klaarmaken en vertrek seffens 😉

Zal er zijn op zondag!

[quote=”eric63″:1qd67eyb]Als het weer het toelaat mag je me rond 9.30h in Gent verwachten.

Eric[/quote]

Ja als het morgen geen ijspiste is komen wij ook af. Eventueel afspreken om 8u45 op de overdekte parking (boven) aan Brico Planet / Decathlon, op de Noorderlaan?

Didier biasino komt ook heb ik vernomen en is lid van PCT. met zijn 924.

Als het weer het toelaat mag je me rond 9.30h in Gent verwachten.

Eric

[quote=”SidewindR”:j0quwqmd]OK, wie komt er allemaal van het forum?

Even een lijstje maken:

wreckah 😛
                                    targaboy
                                    so0ly
                                    Rodder
                                    Rufie
                                    stefx911 (?)
                                    snoer964
                                    SidewindR
                                    Setakira

eric63
                                  Vul maar aan hè jongens! 🙂

Tot morgen!! (hopelijk zonder al te veel gladheid/zout/…)[/quote]

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 61)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.