Officiële Start van Carrera To China

Home Forum Carrera to China Officiële Start van Carrera To China

• Maker
    Discussie
  • Beste mensen,

wij laten jullie weten dat de officiële start van ons avontuur http://www.carreratochina.com is vastgelegd op:

ZONDAG 30 NOVEMBER 2008 om 10u00 ‘s ochtens.

SINT-PIETERSPLEIN in GENT, vlak voor de Onze-Lieve-Vrouwe-Sint-Pieterskerk, in de schaduw van de allombekende Boekentoren.

De eerste etappe gaat binnendoor naar het centrum van Lier, alwaar wij om 12u00 ‘s middags de Grote Markt hebben afgezet om onze wagens te kunnen parkeren, en een hapje te eten.

Daarna gaat het richting Limburg, en vandaar naar de Eiffel, alwaar wij de eerste keer zullen overnachten, ergens in de buurt van de Nürburgring.

Wij nodigen jullie uit om de Porsches nog eens van stal te halen (wij hopen op een stralende dag), en ons te vergezellen vanuit Gent, of vanuit Lier.

Antwoord liefst op deze thread om je aanwezigheid te bevestigen!

Alvast bedankt!!!
    mvg,
    Jan & Erwin

http://www.carreratochina.com

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 61)
    • OK, wie komt er allemaal van het forum?

Even een lijstje maken:

wreckah 😛
        targaboy
        so0ly
        Rodder
        Rufie
        stefx911 (?)
        snoer964
        SidewindR
        Setakira

Vul maar aan hè jongens! 🙂

Tot morgen!! (hopelijk zonder al te veel gladheid/zout/…)

cool cool cool jongens!!

komaan, wij willen zoveel mogelijk porsches bij elkaar zien op VTM! 8)

groeten!
        jan

ik zal er ook zijn 😆

Ik kom ook 🙂

Ik kom zondag ook eens kijken op het St.Pietersplein,maar kan jammer genoeg niet meerijden tot Lier.

Daarnet nog telefoon van VTM gekregen.

Bevestiging dat ze ‘s morgens in Gent komen filmen.
                Alsook de regionale televisie AVS.

ze filmen in Gent jongens 8)

ik begin een beetje excited te worden, vandaar dat ik de regels van copyright aan mijn laars lap, en de artikelkens effe toon die vandaag in De Gentaar en Het Laatste Nieuws zijn gepubliceerd 😉

Dank u Ann en Hannes voor de mooie bijdragen!

[url=http://www.postwhore.biz/albums/userpics/10059/artikel1.jpg:2g7gj06m]

[url=http://www.postwhore.biz/albums/userpics/10059/artikel2.jpg:2g7gj06m]

groeten!
                  jean

Stuur me een PB en dan geef ik de naam door aan NH.

Er kan a la carte een 3-gangen samengesteld worden aan 25 euro.

Wij komen normaal gezien ook. Zeker zaterdag zijn we van de partij. Heb m’n Carrera to China-t-shirt al mooi gestreken 😉 . Kan er nog gereserveerd worden om zaterdag avond eerst iets te eten? Veronderstel dat er altijd wel iets te eten valt in een hotel, maar was er iets speciaals voorzien?

En waar komen ze filmen, in Gent of in Lier?

Komaan mannen, hoop dat we met een mooi bendeke zijn voor VTM.

Zou beetje triestig zijn als we daar maar met 3 Porsches staan.

See you zaterdag en zondag,

Rufie.

jongens,

groot nieuws, VTM komt filmen tijdens de départ op zondag,

DUS kom af met die ouwe bakbeesten!!!! 8) 8) 8)

groeten!
                            jean

Ik ben er ook zeker bij op de 2 dagen 😀 lol:

Ik kan er spijtig genoeg dit weekend niet bij zijn. Moet verhuizen en er moet nog massas werk gedaan worden. Anders was ik zeker van de partij geweest.

Eigenlijk moet Gent tegen een uur of 9u30 wel te doen zijn he…

M.a.w. ‘k zal een efforke doen en op tijd opstaan 😉 😛

Btw, hoe rijden we naar Lier? In colonne of met roadbook of…?

Tot zondag!!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 61)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.