OK, pré-impact graag…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s OK, pré-impact graag…

• Dit onderwerp bevat 584 reacties, 62 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Bart.
  • Maker
    Discussie
  • Een 911 of een 912…

Budget voor een 912 is 15.000 Euro, voor een 911 een goei 20.000 Euro.
    Daarvoor wil ik iets dat rijdt en niet direct aandacht nodig heeft, interieur mag shot zijn, body in goede staat en matching numbers. Kleinere prullen zoals defecte warmtewisselaars oid zijn toelaatbaar als de rest OK is…
    Moest ik nu een 911 voor 25.000 in perfecte staat tegenkomen in een kleur die mijn gedacht is dan neem ik ‘m ook hoor 😉

En ge weet… ‘t Steekt nauw :sarcastisch
    Liefst geen rood, of ‘t zou moeten zijn dat rood niet zijn origineel kleur is.
    De 2 leukste die ik tot nu toe al tegengekomen ben waren allebei zilver ( 😯 ben normaal niet echt voor grijs), maar geel, oranje, blauw, groen, wit etc… behoren zeker tot de mogelijkheden. Absolute préférée is natuurlijk de kleur aller kleuren: Slate Grey :wtf: :respect2:

Bedoeling is van zelf ook wat te leren sleutelen en meer te weten te komen over de techniek van deze karretjes en motoren en mechaniek in ‘t algemeen.

Algemene info is trouwens ook altijd welkom.

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 584)
    • Funny ,gaat moeten opletten !
      Wordt tijd dat Funny iets lichter aanschaft . 😉
      En kga nog een videocamera moeten kopen ook .
      Kzal maar al eens gaan kijken op seniorennet 😳 😥

Funny opletten van zijne versnellingsbak 8)
        Anders Funny naar de garage…
        Veel centjes meenemen 😥

binnenkort filmpje posten
          als k funny de sporen geef
          hahahahahaaaaa

Hmmm… Toch maar niet, ‘t hart ligt bij ‘t lijnenspel van de 911/912.
            Moest ik me bedenken laat ik ‘t weten, dus blijf maar mooie fotookes posten! 😉

ruilen? haha

Tssss, als er iets te doen is ben je er ook nooit bij hé?! 😉

Merci voor ‘t compliment!
                En nog eens proficiat met je Golf I!

PB

Onder diene Brantano schoenwinkel
                  [IMG size=75X75]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Yellow/beat_brick.png[/IMG]
                  dat ge aan ‘ t bouwen zijt.

OMG in welke grot heb ik gezeten de laatste tijd!!!!
                    wil er ook DOODGRAAG zo eentje,maar een projectje met bakstenen houd het wat tegen haha

SUPER!!!!!!!!!!!!!!

Elk overhands weekend 😉

Tja, jij hebt elk weekend werkweekend blijkbaar! 8) 🙁

ik wil die ook wel eens zien IRL

[quote=”plumber” post=98716]

Hopelijk is de pullie nog niet kapot en kan ik hem morgen bewonderen :mrgreen:[/quote]

:first: :first: :first:

Shit, laat ik vandaag nu net niet op het werk geweest zijn 🙁

Hopelijk is de pullie nog niet kapot en kan ik hem morgen bewonderen :mrgreen:

PB

Smurf ze! :first:

De smurf smurft weer! :first: :engeltje:
                                  Deze namiddag Zelzate en omstreken al onveilig gemaakt, morgen: naar ‘t werk ermee!
                                  Plumber zal verrast zijn 🙂

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 584)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.