OK, pré-impact graag…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s OK, pré-impact graag…

• Dit onderwerp bevat 584 reacties, 62 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Bart.
  • Maker
    Discussie
  • Een 911 of een 912…

Budget voor een 912 is 15.000 Euro, voor een 911 een goei 20.000 Euro.
    Daarvoor wil ik iets dat rijdt en niet direct aandacht nodig heeft, interieur mag shot zijn, body in goede staat en matching numbers. Kleinere prullen zoals defecte warmtewisselaars oid zijn toelaatbaar als de rest OK is…
    Moest ik nu een 911 voor 25.000 in perfecte staat tegenkomen in een kleur die mijn gedacht is dan neem ik ‘m ook hoor 😉

En ge weet… ‘t Steekt nauw :sarcastisch
    Liefst geen rood, of ‘t zou moeten zijn dat rood niet zijn origineel kleur is.
    De 2 leukste die ik tot nu toe al tegengekomen ben waren allebei zilver ( 😯 ben normaal niet echt voor grijs), maar geel, oranje, blauw, groen, wit etc… behoren zeker tot de mogelijkheden. Absolute préférée is natuurlijk de kleur aller kleuren: Slate Grey :wtf: :respect2:

Bedoeling is van zelf ook wat te leren sleutelen en meer te weten te komen over de techniek van deze karretjes en motoren en mechaniek in ‘t algemeen.

Algemene info is trouwens ook altijd welkom.

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 584)
    • ferm, maar is idd wat aan de dure kant

En dan is de H ook nog afgebroken?klik

Alle stukken besteld!
          547.09.315 Hub for pulley
          539.09.315 inner pulley half, with notches
          539.09.316 outer pulley half, no notches

999.192.006.50 Fan belt 9,5 x 825mm
          Bedankt voor het opzoekwerk!! :respect2:

Dit kwam ik ook tegen op mijn zoektocht:

Ik zag het en:

Toen had ik iets van:

Tot ik dan de prijs zag:

950 Euro, voor alleen de letters, dan moet je ze nog zelf op iets bevestigen en zelf verlichting in aanbrengen. Ik wil ze zo graag maar mijn verstand zegt:

PB

Damn :censored: :censored: :censored: :censored: !

:mrgreen:
              Als je wat moeite moet doen is de liefde nog zo groot! :happy:

PB

En die waren niet vies van een paar schoenen van 200€ ipv 15€ :happy:

PB

Ik heb vrouwen gekend die makkelijker te plezieren waren. :mrgreen:

Heb ‘t doorgespeeld aan “mijn manneke” :respect2: :drink:

PB

Goh ja…
                        Bij Joma kost ‘t 15 Euro, hier $90 + $50 shipping + daar nog wat invoer en taxen bij en je zit aan 200 Euro… voor iets van 15 Euro. 😐
                        Allezja, toch misschien een beetje erover? 😕
                        Heb je niks dichterbij? 😉 :respect2:

PB

al eens gekeken op pelican parts ? die hebben toch wat onderdelen

Hmmm, vergeten te zeggen: bij Joma staan ze al sinds November in backorder… 😕

PB

547.09.315 Hub for pulley
                                539.09.315 inner pulley half, with notches
                                539.09.316 outer pulley half, no notches

999.192.006.50 Fan belt 9,5 x 825mm

is voor 356/912

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Schermafbeelding2012-04-24om204831.png[/IMG]

Even hier vragen…
                                  Smurf zijn pulley (poelie, whatever) heeft ‘t begeven, ik zoek nu al bijna een maand een andere maar ze zijn blijkbaar niet te vinden. Is de poelie van de alternator. Heb daarnet ook op die rosepassion site zitten kijken, maar ik vind ‘m niet terug.
                                  Op andere sites vind ik wél zo’n poelie, maar da’s voor Kevers, zou aanpasbaar zijn, maar niet ideaal. Weet iemand waar ik zo’n poelie kan bestellen?

Ziet er ongeveer zo uit (deze is van een Kever):

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 584)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.